شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه

فال روزانه | یک عکس را انتخاب کنید و فال خود را ببینید

انتخاب های شما نشان می دهد که چه قدرتی شما را تعریف می کند و چگونه می توانید از آن برای اهداف خوب استفاده کنید. پس همین حالا یک دایره یا ماندالا را انتخاب کنید!

فال روزانه | یک عکس را انتخاب کنید و فال خود را ببینید

به گزارش شمانیوز: انتخاب های شما نشان می دهد که چه قدرتی شما را تعریف می کند و چگونه می توانید از آن برای اهداف خوب استفاده کنید. پس همین حالا یک دایره یا ماندالا را انتخاب کنید!

 

فال روزانه

1.شماره یک

چرخش این ماندالا خلاف جهت عقربه های ساعت است و نشانگر آن است که بعضی از نیروهای بیرونی مخرب هستند. علاوه بر آن، برای ایجاد چیزی جدید، باید آنچه را که مانع پیشرفت می شود حذف کرد.

2.شماره دو

ماندالای دوم گفته می شود درباره عناصر اولیه طبیعت است و شفافیت از آن نشات می گیرد. انتخاب این ماندالا بدین معنیست که شما فردی صادق هستید؛ صرف نظر از این که چقدر از بابت آن لطمه می بینید. شما ارزش همیشگی سخن حق را تشخیص می دهید و به عنوان کسی شناخته می شوید که در زندگی نظرهای صادقانه دارد.

3.شماره سه

داشتن تعادل در همه چیز ضروری است. از آرامش و صبر خود به نفع خود استفاده کنید. اجازه ندهید افراد منفی بر زندگی و ثبات شما تأثیر بگذارند.

4.شماره چهار

شما صبور هستید و این ویژگی به بهبود مسیری که در آن قدم برمی دارید کمک می کند. یادتان باشد که فرصت های خوب با صبر به دست می آیند و در اخر می توانند شما را به کمال برسانند.

5.شماره پنج

اگر این تصویر را انتخاب کردید این بدین معناست که شما با شخصیتی متمایز شناخته می شوید. روی کسانی که ملاقاتتان می کند تاثیر گذارید. شما با خلاقیت و استعداد خود شناخته می شوید. اغلب مسیر مرموزی را پیش می گیرید و یا شرح درستی را به منظور طفره رفتن از تعهد بازگو می کنید. دارای قوه ی تخیل بالایی هستید و قادر به استفاده از هوش خود برای خلق هنر هستید که دقیقا زندگی شما را معنی می کنند.

6.شماره شش

انتخاب این ماندالا (تصویر) نشانگر این است که شما شخصی هستید که در مورد سایر مردم فکر می کنید. اغلب به نیازهای مردم اطراف خود توجه دارید. شما اشتیاق به بسط خرد و ذهن خود و کسب مهارت های جدید دارید. شما اغلب در صدر مسائل قرار دارید. اولین کسی که از مسائل و چیزها آگاه می شود شما هستید. مردم به منظور کسب اطلاعات و گرفتن راهنمایی به نزد شما می آیند. اگرچه شما تقریبا با هر شخصی برخورد مناسب دارید و دارای توانایی متمایزی در بحث های اندیشمندانه هستید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied