شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

قیمت دلار امروز اول اسفند | روند نزولی دلار آغاز شد

انتشار اخبار حصول توافق احتمالی در بازارهای داخلی باعث شده تا بسیاری از معامله گران با احتیاط بیشتر به خرید و فروش بپردازند که این امر دلیلی بر روند نزولی دلار و بسیاری از ارزها در بازارهای معاملاتی شد.

قیمت دلار امروز اول اسفند | روند نزولی دلار آغاز شد

به گزارش شمانیوز : اعلام در دسترس بودن توافق و زمان دوهفته ای برای رسیدن و حصول نتیجه در مذاکرات دلیلی شد تا بازارهای داخلی و اروپایی با واکنش نسبت به این گونه اخبار رو به رو شوند. قیمت دلار که در بازار داخلی طی روزهای گذشته اندکی افزایش داشت امروز شنبه اول اسفند ۱۴۰۰، قیمت دلار، پوند و یورو روندی نزولی را در پیش گرفت.

فعالان بازار معتقدند که انتشار اخبار مثبت از مذاکرات وین سبب افزایش امیدها در بازار است و روند نزولی دلار را آغاز می‌کند. این در حالی است که مسئولین عالی‌رتبه کشورمان اذعان کرده‌اند که برای یک توافق خوب به وین رفته ولی این بدان معنی نیست که توافق به هر قیمتی بکنند.

امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران با مسئول دانستن آمریکا و متحدان غربی آن در هرگونه شکست احتمالی مذاکرات وین، اما تاکید کرد تیم ایرانی با خوش‌بینی و جدیت برای رسیدن به توافق خوب تلاش می‌کند.

رئیس جمهور کشورمان امروز شنبه در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور فرانسه گفت: هرگونه توافقی در وین باید شامل لغو تحریم‌ها، ارائه تضمین معتبر و بسته شدن مسائل و ادعاهای سیاسی باشد.

نرخ ارزهای امروز شنبه اول اسفند ۱۴۰۰

امروز قیمت دلار نسبت به روز پیش با کاهش همراه شد و ریزش ۰.۶۵ درصدی را تجربه کرد و ۲۵,۹۵۰ تومان نرخ گذاری شد. قیمت دلار در بازار متشکل امروز هم با کاهش ۰.۱۹ درصدی، از ۲۴,۵۸۶تومان به ۲۴,۵۴۰ تومان رسید. دلار کانادا در بازار داخلی  ۲۰,۴۰۴تومان معامله شد.

همچنین یورو در بازار آزاد امروز شنبه با کاهش ۰.۳۹ درصدی، از ۲۹,۵۸۸ تومان به ۲۹,۴۷۵ تومان رسید.

قیمت پوند، امروز شنبه به ۳۵,۳۸۴ تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

درهم امارات (حواله) هم با کاهش ۱.۱۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۱۰۰ تومان معامله شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied