شمانیوز
شما نیوز

عصرجدید

بیوگرافی داوران فصل جدید عصرجدید | عکس داوران فصل جدید عصرجدید

امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و دکتر مجید حسینی چهار داور فصل سوم این برنامه هستند.

بیوگرافی داوران فصل جدید عصرجدید | عکس داوران فصل جدید عصرجدید

به گزارش شمانیوز: مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه گفت:سری جدید برنامه عصر جدید از عید نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه سال جاری تا عید غدیر سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

به گفته وی اجرای سری جدید برنامه عصر جدید مانند گذشته بر عهده احسان علیخانی خواهد بود و هم اکنون مراحل راستی آزمایی شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است.احتمال تغییر ترکیب داوران وجود دارد که انشاالله اعلام خواهد شد.

گفتی است چندی پیش امین حیایی در حاشیه جشنواره فیلم فجر از احتمال تغییر تیم داوری برنامه عصر جدید خبر داد.

در فصل های گذشته این برنامه استعدادیابی، رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی داور بودند.

 

ترکیب داوران عصر جدید مشخص شدند

در حالی که تولید فصل سوم «عصر جدید» آغاز و ضبط مراحل راستی‌ آزمایی گروه ها به بخش‌های انتهایی رسیده، چهار داور این مسابقه قطعی شد.

امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و دکتر مجید حسینی چهار داور فصل سوم این برنامه هستند.

 

اعلام زمان پخش سری جدید برنامه عصر جدید

قائم مقام شبکه سه سیما از پخش سری جدید مسابقه «عصر جدید» در نیمه شعبان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مهدی بلوکات_قائم مقام شبکه سه سیما با اعلام این خبر درباره جزئیات تولید و پخش فصل جدید عصر جدید توضیح داد: سری جدید «عصر جدید» از نیمه شعبان مصادف یا ۲۷ اسفند ماه سال جاری تا عید غدیر ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

وی در ادامه اعلام کرد: اجرای سری جدید «عصر جدید» همانند گذشته بر عهده احسان علیخانی است و هم اکنون مراحل راستی آزمایی شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است.

 

بیوگرافی ژاله صامتی

ژاله صامتی در ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع مسکونی فرخ و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی‌ها» و «زیرخاکی» حضور داشته‌است.

 

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی (زادهٔ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹) بازیگر و داور تلویزیونی ایرانی است. حیایی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته‌است. او برای دو فیلم شب (۱۳۸۶) و برف آخر (۱۴۰۰) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است. حیایی همچنین در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

حیایی با کارگردان ایرانی، بهمن گودرزی، در پنج فیلم و سریال همکاری داشته‌است که آخرین آن برای فصل سوم مجموعهٔ ساخت ایران است. او از سال ۱۳۹۷ به‌عنوان یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی فعالیت می‌کند. حیایی از سال ۱۳۷۷ با بازیگر ایرانی، نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز از همسر نخست خود دارد.

 

بیوگرافی کارن همایونفر

کارن همایونفر (زادهٔ ۱۳۴۷ در تهران)، موسیقی‌دان و آهنگساز اهل ایران است. او تاکنون ۳ بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر و ۵ بار موفق به دریافت تندیس بهترین موسیقی در جشن سینمای ایران شده‌است.

 

بیوگرافی دکتر مجید حسینی

سید مجید حسینی (زادهٔ ۱۳۵۸ در مشهد)، نویسنده، روزنامه‌نگار، و فعال رسانه‌ای اهل ایران است. او دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران دارد و در همین دانشگاه در سمت استادیاری مشغول تدریس است.حسینی در دی ماه ۱۳۹۲ از سوی محمدباقر قالیباف به‌عنوان مدیر مؤسسهٔ نشر شهر منصوب شد، و در سال ۱۳۹۴ به سمت مدیر عامل باغ کتاب تهران انتخاب گردید.

حسینی تأسیس مرکز کانون‌های فرهنگ و اندیشه دانشگاه‌ها (کفا)، سمت مشاور رسانه‌ای شهردار تهران در زمان محمدباقر قالیباف، و مدیریت گروه مجلات همشهری را نیز در کارنامه دارد.

وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ به عنوان یکی از فعالان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی مشغول به کار بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ثنا زحمتکش

    کاش دکتر نبود

  • غمگین

    داور های قبلی بهتر بودند

  • مه لقا

    عالییییی

  • هومن آقازاده

    خیلی خوبه