شمانیوز
شما نیوز

عصرجدید

سورپرایز احسان علیخانی برای مردم در شب عید | مهران مدیری داور عصرجدید شد

در گمانه‌زنی یک رسانه درباره داوران «عصر جدید» نام مهران مدیری به عنوان یکی از داوران فصل جدید این برنامه دیده می‌شود.

سورپرایز احسان علیخانی برای مردم در شب عید | مهران مدیری داور عصرجدید شد

به گزارش شمانیوز: این روزها شروع فصل سوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» به سوژه اول رسانه ها تبدیل شده است. بعد از قطعی شدن پخش این مسابقه از عید نیمه شعبان، حالا گمانه زنی ها درباره ترکیب هیات داوران این فصل حسابی داغ شده است.

احسان علیخانی سال گذشته و در برنامه پایانی فصل دو به شکل رسمی اعلام کرد که ترکیب هیات داوران در فصل بعدی قطعا دستخوش تغییر می شود. داورانی که قطعا باید مورد تایید همه جانبه علی فروغی مدیر شبکه سه باشند. بر همین اساس تا الان حضور امین حیایی قطعی شده است. اما شگفتانه بزرگ عصر جدید و شبکه سه، حضور احتمالی مهران مدیری در جمع هیات داوران است. فروغی بی میل به حضور این نام بزرگ در فصل سوم عصرجدید نیست. اما سد بزرگ در این مسیر سر شلوغی مدیری است. او درگیر بازی در سریال «پدر گواردیولا» و کارگردانی فصل جدید «دورهمی» است.»

 

ترکیب داوران عصر جدید مشخص شدند

در حالی که تولید فصل سوم «عصر جدید» آغاز و ضبط مراحل راستی‌ آزمایی گروه ها به بخش‌های انتهایی رسیده، چهار داور این مسابقه قطعی شد.

امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر داور فصل سوم این برنامه هستند.

 

اعلام زمان پخش سری جدید برنامه عصر جدید

قائم مقام شبکه سه سیما از پخش سری جدید مسابقه «عصر جدید» در نیمه شعبان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مهدی بلوکات_قائم مقام شبکه سه سیما با اعلام این خبر درباره جزئیات تولید و پخش فصل جدید عصر جدید توضیح داد: سری جدید «عصر جدید» از نیمه شعبان مصادف یا ۲۷ اسفند ماه سال جاری تا عید غدیر ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

وی در ادامه اعلام کرد: اجرای سری جدید «عصر جدید» همانند گذشته بر عهده احسان علیخانی است و هم اکنون مراحل راستی آزمایی شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • M

    جدی دارو عصر جدید شد 🤓

  • ناشناس

    وای مدیری عالیه عالی

  • ...

    خدا کنه مدیری بودنش قطعی بشه خیلی خوب میشه