شمانیوز
شما نیوز

هالک ایرانی

هالک ایرانی سوژه آمریکایی ها شد | هالک ایرانی ایران را سرافکنده کرد

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی در رویارویی با هالک آمریکایی رفتاری غیر حرفه ای از خود نشان داد که باعث خدشه دار شدن سابقه حرفه ای خودش شد . حال باید منتظر رویارویی این دو جنگجو در قفس بود تا شاید سجاد غریبی بتواند آبروی رفته را برگرداند.

هالک ایرانی سوژه آمریکایی ها شد | هالک ایرانی ایران را سرافکنده کرد

به گزارش شمانیوز: سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی در رویارویی با هالک آمریکایی رفتاری غیر حرفه ای از خود نشان داد که باعث خدشه دار شدن سابقه حرفه ای خودش شد . حال باید منتظر رویارویی این دو جنگجو در قفس بود تا شاید سجاد غریبی بتواند آبروی رفته را برگرداند

ویدیوی منتشر شده از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

 

 

هالک ایرانی سوژه مردم آمریکا

هالک ایرانی:

سجاد غریبی، مشهور به هالک ایرانی متولد آذر ۱۳۷۰ در اهواز است. وی اما در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که مجرد است و از دانشگاه آزاد بوشهر مدرک لیسانس بازرگانی دارد، به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است. قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی متر و وزنش در سنگین ترین حالت ۱۸۰ کیلوگرم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied