شمانیوز
شما نیوز

ارز دیجیتال

اوکراین، ۵ میلیون دلار ارز دیجیتال به عنوان کمک مالی دریافت کرد

دولت اوکراین پس از حمله روسیه، 5 میلیون دلار کمک مالی به ارزهای دیجیتال دریافت کرد. کیف پول اتریوم فهرست شده توسط دولت اوکراین تاکنون تقریباً 4 میلیون دلار ارز دیجیتال دریافت کرده است.

اوکراین، ۵ میلیون دلار ارز دیجیتال به عنوان کمک مالی دریافت کرد

به گزارش شمانیوز: حساب‌های رسمی توییتر دولت اوکراین و میخایلو فدوروف، معاون نخست‌وزیر اوکراین، آدرس‌های کیف پول اهدایی بیت‌کوین (BTC)، اتر (ETH) و تتر استیبل کوین (USDT) را ارائه کردند.

دولت اوکراین به دنبال کمک های مالی به ارزهای دیجیتال است زیرا این کشور به دنبال دفع تهاجم روسیه است.

کیف‌پول‌های بیت‌کوین و اتریوم که توسط دولت در توییتر فهرست شده‌اند، در مجموع حدود ۴.۹ میلیون دلار ارز دیجیتال دریافت کرده‌اند. کیف پول اتریوم تا ساعت 22:39 UTC کمی بیش از 3.9 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده است. کیف پول بیت کوین در همان زمان 970,000 دلار دریافت کرده است که بخشی از بیت کوین قبلا ارسال شده است.

وجوه در ابتدا به دلیل ترس از هک شدن حساب دولت اوکراین به آدرس های فهرست شده سرازیر می شد. در حالی که ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، نسبت به صحت درخواست‌ها ابراز تردید کرد، این توییت‌ها از حساب‌های تایید شده بود. (بوترین بعداً گفت که حساب‌ها "مشروع" هستند و او اخطار خود را حذف خواهد کرد.)

نمایندگان دولت اوکراین بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند و به نظر می رسد وب سایت رسمی این کشور از کار افتاده است.

زمانی که این مقاله برای اولین بار منتشر شد، کیف پول‌ها حاوی حدود 435000 دلار ارز دیجیتال بود، اما کمی بعد از یک ساعت، کیف پول بیت کوین حاوی حدود 500000 دلار یا 13 بیت کوین بود، در حالی که کیف پول اتریوم در مجموع حدود 3.6 میلیون دلار یا 1090 ETH داشت. با این حال، این ممکن است کل اهدایی نباشد، زیرا نشانه هایی وجود دارد که برخی از بیت کوین قبلاً از کیف پول مربوطه حذف شده است.

 یک کیف پول دیجیتالی که برای حمایت از ارتش اوکراین سرمایه جمع آوری می کند، تقریباً 6 میلیون دلار بیت کوین دریافت کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی