شمانیوز
شما نیوز

هالک ایرانی

درگیری مجدد هالک ایرانی و حریف آمریکایی اش | حمله هالک ایرانی به مارتین فورد

سجاد غریبی در یک نشست خبری، به مارتین فورد حمله کرد که با واکنش خنثی مارتین فورد مواجه شد. برخی کاربران این اقدام سجاد غریبی را به سخره گرفتند.

درگیری مجدد هالک ایرانی و حریف آمریکایی اش | حمله هالک ایرانی به مارتین فورد

به گزارش شمانیوز: سجاد غریبی در یک نشست خبری، به مارتین فورد حمله کرد که با واکنش خنثی مارتین فورد مواجه شد. برخی کاربران این اقدام سجاد غریبی را به سخره گرفتند.

ویدئویی چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد که در آن هالک ایرانی با مارتین فورد دیدار پرتنشی داشت و بعد از این دیدار واکنش های زیادی به هالک ایرانی شد. برخی از کاربران فضای مجازی هالک ایرانی را هالک فتوشاپی و هالک اینستاگرامی نام نهادند و اعتقاد داشتند که فیلم های پیجش همگی استفاده از فتوشاپ است. اما برخی دیگر نظیر هادی چوپان به تشویقش پرداخت حال باید دید در زمان مبارزه چه اتفاقی خواهد افتاد. هالک اینستاگرامی یا همان سجاد غریبی با ادعای زیادی وارد دبی شد تا با مارتین فورد مقابله کند اما هالک اینسستاگرامی با یک ضربه له شد. هالک اینستاگرامی چه هدفی از این مبارزه دارد وقتی میداند بازنده این مسابقه است. 

 

 

 

 

درآمد نجومی از مبارزه هالک ایرانی  و مارتین فورد

سجاد غریبی یک ورزشکار ناشناخته در ایران است، ولی به اندازه معروف‌ترین ورزشکاران فالوور دارد. او مدعی است قهرمان پاورلیفتینگ استان بوشهر شده، اما در سال ۱۳۹۰ به دلیل مصدومیت مجبور شده این رشته را کنار بگذارد. سجاد غریبی به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب‌های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است.

ویدیوی منتشر شده از رویارویی او با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است. دیدار رسمی این دو نفر قرار است دوم آوریل در سالن O ۲برگزار شود، اما این دو نفر که در دوبی حضور دارند روز پنجشنبه برای اولین بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. نکته عجیب تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود. انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • 👁️

    آب یخ منفی 300 درجه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • وحید

    همه جا میخوای اسمی از آمریکا بیاری و تخریبش کنید این یارو انگلیسی هستش نه آمریکا بی

  • امب

    ابروی ایران و ورزشکاران قدرتمند ایرانو این مرتیکه داره نیبره

  • نادعلی

    من به این ترخینه ایرانی از طرف تمام تخینه فروشان تبریک میگویم

  • ناشناس

    هالک ایرانی از تو قیافه و هیکلش مشخصه ادم کلاهبردار دروغگوهی هست،همه حرفاش برا کلاهبرداری از مردم ایرانن

  • ناشناس

    اقاسجادبازم دل دشتی رفتی برامبارزه دمت گرم ولی ادعات خیلیه کاربه دستت میده

  • هالک

    هالک عددی نیست در جلوی مارتین اگه مسابقه بدهند فکر نمیکنم به یک دقیقه طول بکشه

  • م

    علکی ادامه ویدیو میان گل میگن باهم مارو اسکل کردن

  • ناشناس

    لامصب صفر مطلق ۲۷۶ اینها چطوری به ۳۰۰ رسیدن خخخخ