شمانیوز
شما نیوز

زهره فکور صبور

بیقراری شوهر زهره فکور صبور در کنار مزار همسرش | واکنش بازیگران زن به فوت زهره فکور صبور

مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون، صبح امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ با جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.

بیقراری شوهر زهره فکور صبور در کنار مزار همسرش | واکنش بازیگران زن به فوت زهره فکور صبور

به گزارش شمانیوز: زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود درگذشت. هنوز علت دقیق مرگ زهره فکور صبور مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر بر اثر خودکشی با قرص ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده اند. عکسی را که مشاهده می‌کنید تصویری از مرحومه زهره فکور صبور که در خانه‌اش برای یادبود وی گذاشته شده است.

 

زهره فکور صبور

فریبا نادری، فریبا کوثری، الناز حبیبی، زهرا داوودنژاد، مهران مهام، کاظم هژیرآزاد، کاوه خداشناس و بهرنگ توفیقی از جمله حاضران در مراسم تشییع پیکر  زهره فکور صبور بودند.

حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح پیکر بی جان این هنرمند در میان شیون و بی تابی مادر و خانواده اش و نیز اندوه و گریه برخی از همکارانش به قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) آورده شد و پس از اقامه نماز، به خاک سپرده شد.

پیکر مرحومه زهره فکورصبور در قطعه هنرمندان (۸۸ ) ردیف ۱۶۴ و در همسایگی محمدرضا(هومن) قدرت نما - فیلمساز، عکاس و نوازنده - به خاک سپرده شد. سنگ مزار جمشید اسماعیل خانی - بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون - کشورمان نیز کمی آن طرف تر از مزار زهره فکور صبور به چشم می‌خورد.

از صحنه های دردناک این مراسم، حضور مردم عادی برای گرفتن عکس با بازیگران و چهره های حاضر در مراسم آنهم در شرایط کرونا بود. به نحوی که حتی برخی از آنها، با مزار این بازیگر فقید هم سلفی می گرفتند!

مراسم ترحیم فکورصبور هم شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ بر سر مزارش در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

زهره فکور صبور ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ در سن ۴۳ سالگی و به طور ناگهانی درگذشت. او در سریال هایی چون «دلنوازان»، «مسافری از هند»، «روزگار جوانی»، «دردسرهای عظیم»، «دنگ‌وفنگ» و ... ایفای نقش کرده بود.

سریالی به نام بی همگان از این بازیگر در حال ساخت بود که نقشش در آن نیمه کاره ماند.

 

زهره فکور صبور

زهره فکور صبور

زهره فکور صبور

زهره فکور صبور

 

واکنش بازیگران زن به درگذشت زهره فکورصبور

 

فاطمه گودرزی:

«عزیزم باورش سخته که دیگه نبینیمت گاهی در مراسم مختلف همدیگه رو میدیدیم وخاطرات کارهایی که انجام داده بودیم جلوی دوربین برامون زنده میشد دنیای ما چگونه اینقدر تلخ و غمگین شد که دائم اخبار بد می‌شنویم قدرت چندانی برایمان نمانده تا بتوانیم این احوال را ادامه دهیم هرکجا هستی امیدوارم به آرامش رسیده باشی عزیزم برای خانواده‌ات صبر آرزو می‌کنم وبرای همه مردمی که با عشق دنبال می‌کنند هنرمندان‌شان را.»

 

فریبا کوثری:

«آن‌قدر بی‌صدا رفتی، که از وداع جا ماندیم

با اشک‌های چشمهای‌مان، آبی پشت سرت می‌ریزیم و به خدای مهربان می‌سپاریمت

فصل مشترک ما در دلنوازان همیشه برایم از خاطرات خوب با تو به یادگار خواهد ماند……

خداحافظ دختر مهربان سرزمینم.»

 

الهام پاوه‌نژاد:

«این چه خبری بود….

زهره خانوم

زهره جان

چه کردی….

چه زهر روزگاری‌ست…

آرام بخواب…آرام...»

 

مرجانه گلچین:

«پرواز کن، آن‌گونه که می‌خواهی

وگر نه، پروازت می‌دهند آن‌گونه که می‌خواهند

سلام من رو به آسمونی‌ها برسون

بگو من هم مثل تو از زمینی‌ها خسته‌ام»

 

بهنوش بختیاری:

«زهره جان دوستم مگه ما مرده بودیم که از تنهایی‌ات نگفتی…….از غصه‌هایت نگفتی از لب همیشه خندونی که با قدرت به‌خاطر مردم داشتی….

هیچکی از درد دلت خبر نداشت؟؟

شاید حق داشتی…من هم مثل تو بارها به اینجا رسیدم… زیر فشارهای روحی له شدم…ویران شدم… تهمت‌ها و آزارها تمامی ندارن…. اما کاش کاش یکی رو داشتی و حرفاتو میزدی،….زهره جان میدونم آدمی که رویاهاش تموم میشن دیگه نمی‌تونه زندگی کنه… و خیلی از ما به این نقطه رسیدیم… فقط دیگران خبر ندارن…

تسلیت به جامعه هنری بی‌معرفت و بی تفاوت ما… تسلیت به جامعه هنری که دسته جمعی با کنار گذاشتن آدمای خوب زمینه سازمرگ روحی همکاراشون میشن و بعد ادای کی بود کی بود در میار..»

 

نعیمه نظام‌دوست:

«آروم بخواب رفیق فرشته خو و مهربون من

بالهایت رو باز کن، آزادانه پرواز کن، اوج بگیر و پرواز کن که از این زمین و پلیدی‌ها و قضاوت‌هایش چیزی نبینی، آروم بخواب دوست معصوم و مهربون من،

زهره جانم حرفی از آسمان نیست،

حرفی از این‌که آغوشت را

بغل کنم و اوج بگیرم نیست…

این پرنده همان شبِ رفتنت،

بالهایش را زیر باران جا گذاشت

و خانه‌نشین شد.

خداحافظ مهربونم، مواظب خودت باش عزیزم، آروم خودت رو بغل کن، دیگه نفس بکش و دور از هیاهوی این دنیای سیاه و غمگین آروم بگیر آرام جانم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ساحل

    خدا رحمتت کنه. خیلی زود بود روحت شاد و قرین رحمت انشالله خدا به خانوادت صبر بده بازیگر مهربان و هنر مند و ما. هم در این غم خودتان بدانید

  • ناشناس

    خودکشی در اسلام مذموم است. چون این بازیگر ظاهراً مسلمان بوده است بعیده که خودکشی کرده باشه.

  • ناشناس

    خدا بیامرزه خدا کنه بخاطر معیشت نباشه

  • سمانه بهبودفر

    چه مظلومانه رفتی😭

  • Shahnaz+

    روحت شاد و یادت گرامی

  • ناشناس

    دنیای کثیف

  • ناشناس

    خیلی ناراحت شدم‌ روحش در آرامش ویادش گرامی