شمانیوز
شما نیوز

شهادت مدافعان حرم

اسرائیل تاوان شهادت ٢ پاسدار را خواهد داد

رژیم صهیونیستی با حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه باعث به شهادت رسیدن دو تن از نیروهای مدافع حرم ایران شد. به دنبال شهادت این دو پاسدار، سپاه پاسداران در بیانیه ای واکنش نشان داد.

اسرائیل تاوان شهادت ٢ پاسدار را خواهد داد

به گزارش شمانیوز: دو تن از پاسداران مدافع حرم در حمله موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق سوریه به شهادت رسیدند. که در پی به شهادت رسیدن دو مدافع حرم کشورمان در این حمله، سپاه پاسداران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اسرائیل تاوان شهادت دو پاسدار را خواهد داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی جنایت صبح روز گذشته (دوشنبه ) رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

شهادت دو مدافع حرم

در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده های معظم شهدا و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان فی سبیل الله تاکید شده است: بی شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

آماده‌باش اسرائیل از ترس انتقام ایران

روعی شارون، تحلیلگر نظامی شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله اخیر به حومه دمشق که به شهادت دو ایرانی منجر شد، در مرزهای شمالی به حالت آماده‌باش درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ ایران به حمله اخیر این رژیم به حومه دمشق که به شهادت دو تن از پاسداران مدافع حرم منجر شد در مرزهای شمالی آماده باش اعلام کرد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت دو تن از پاسداران رشید مدافع حرم در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق خبر داد و اعلام کرد؛ بی شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied