شمانیوز
شما نیوز

سهام عدالت

سود سهام عدالت پرداخت شد | کدام سهامداران سود دریافت می کنند

پرداخت سود سهام عدالت به بیش از ۴۰ میلیون سهامدار از امروز آغاز شد و افرادی که سهام ۵۳۲ هزار تومانی داشته اند ۵۷۵ هزار تومان به حسابشان واریز شده است.

سود سهام عدالت پرداخت شد | کدام سهامداران سود دریافت می کنند

به گزارش شمانیوز: روند واریز سود سهام عدالت بیش از 40 میلیون نفر از امروز آغاز شده و از بامداد امروز برخی بانک ها سود سهام عدالت افراد را به حسابشان واریز کرده اند. افرادی که سهام 532 هزار تومانی داشته اند 575 هزار تومان به حسابشان واریز شده است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار دیروز گفت: سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود مبلغ 532 هزار تومان سهام عدالت دارند، روز شنبه 575 هزار تومان سود دریافت می کنند.

مجید عشقی با اشاره به افزایش حدود سه برابری سود سهام عدالت سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن اظهار کرد: شرکت سپرده گذاری مرکزی 99 درصد سود سهامداران عدالت را از شرکت های سرمایه پذیر دریافت کرده است به طوریکه سود سهامداران را روز شنبه در یک مرحله واریز می کند.

وی اظهار داشت: شرکت سپرده گذاری مرکزی اطلاعات سهامداران را در اختیار بانک ها قرار خواهد داد تا واریز سود سهامداران عدالت در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت شود.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: سهامداران هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و یا سایت سهام عدالت ثبت کرده بودند، فردا (شنبه) سود خود را دریافت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied