شمانیوز
شما نیوز

یارانه

یارانه نوروز واریز نشد | جاماندگان یارانه نوروز بخوانند

شب گذشته یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز به حساب برخی از سرپرستان خانوار واریز شد. اما بسیاری از مشمولان یارانه نگرفته‌اند و بسیاری هم می‌گویند مبلغ واریزی کمتر از مبلغ اعلام شده است. آیا واریز یارانه نوروز ادامه دارد؟

یارانه نوروز واریز نشد | جاماندگان یارانه نوروز بخوانند

به گزارش شمانیوز: به نظر می‌رسد که لیست مشمولان یارانه نوروز بسته شده و تغییری در لیست ایجاد نمی‌شود. یعنی خانوارهایی که شامل یارانه نوروز نشده‌اند، نباید انتظار واریز یارانه در روزهای بعد را داشته باشند. چون این یارانه به برخی از افراد دهک یک تا چهار و برخی از مستمری‌بگیران بهزیستی و کمیته امداد پرداخت شده است. پس همه این افراد مشمول یارانه نیستند.

اما برخی از خانوارهای چهار نفره در حالی که باید ۶۰۰ هزار تومان یارانه نوروز می‌‌گرفتند، تنها ۱۵۰ یا ۳۰۰ هزار تومان یارانه گرفته‌اند. آیا ممکن است واریزی یارانه این خانوارها تکمیل شود؟

هنوز هیچ‌کدام از مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار توضیحی درباره ادامه داشتن واریزی‌ها ارائه نکرده است. بنابراین نمی‌توان گفت واریزی‌ها ادامه دارد یا نه.

اما می‌توان در توضیح این سوال به تجربه واریز یارانه ۲۲ بهمن اشاره کرد. یارانه ۲۲ بهمن در شرایطی واریز شد که برخی از بانک‌ها یارانه مشمولان را با تاخیر واریز کردند. پیگیری‌های تجارت‌نیوز هم نشان می‌داد که برخی از بانک‌ها این واریزی را با تاخیر انجام داده‌اند.

بنابراین این بار هم ممکن است برخی از بانک‌ها هنوز یارانه را واریز نکرده باشند و تا پایان ساعت اداری امروز ۲۶ اسفند ماه واریزی‌ها ادامه داشته باشد. بنابراین کسانی که خود را مشمول دریافت این یارانه می‌دانند تا پایان وقت کاری امروز هم صبر کنند./ تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بلاش آبادی

    خدا خیرشون بده واسه ما واریز شد