شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه

فال روزانه امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه شمانیوز صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 فال روزانه امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۱

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال تولدتان پرده از اسرار مهمی برداشته می‌شود و در جریان اطلاعاتی جدیدی قرار می‌گیرید که همیشه از شما پنهان بوده است. این خبرهای تازه را به فال نیک بگیرید و در این سال با دیدی جدید به زندگی نگاه کنید. بهار امسال با اتفاقهای نگران‌کننده‌ای روبه‌رو خواهید شد. در مواجه با این اتفاقها اعتماد‌به‌نفس خود را از دست ندهید و نگذارید سکان زندگی از دست شما خارج شود. سایه همای سعادت در تیر امسال روی سر شما میفتد و اتفاقی فرخنده در زندگیتان رخ می‌دهد. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. شهریور امسال فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. در این مسافرت خطری در کمین شما نشسته است. به صلاح شماست که این مسافرت را به‌ آینده موکول کنید و قید سفر را بزنید. شرایطی برای پیشرفت شغلی در آبان امسال فراهم می‌شود. در این ماه بیشتر حواستان را جمع کنید و به فکر شکار لحظه‌ها باشید. زحمتهایی که در سال تولدتان کشیده‌اید در بهمن امسال به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از درخشانترین سالهای زندگی شما تبدیل شود.

 

فروردین

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. لجبازی را کنار بگذارید و با دوستان آشنایان تعامل بهتری برقرار کنید.  شرایط برای کار و تلاش مهیا است و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. قرار است برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد.

 

اردیبهشت

نگاهتان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. امروز دوستی قدیمی به دیدارتان می‌آید و خاطره‌های خوش گذشته را در ذهن‌ شما تداعی خواهد کرد.

 

خرداد

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید.   انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید.  به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

 

تیر

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. رفتاری مودبانه و همراه با احترام را با اعضای خانواده درپیش بگیرید. یکی از دوستان که غمخوار شماست امروز به دیدارتان می‌آید.   فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید.  یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.

 

مرداد

از شخصیت جذابی که دارید نهایت استفاده را ببرید. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت‌نگیرید. در غیراین‌صورت اطرافیان نیز این رفتار را با شما تلافی خواهند کرد. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. مشکلاتی که با آن روبرو هستید را به تنهایی حل نکنید و از همکاران یا دوستان کمک بگیرید. حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید. در اولین فرصت دست اعضای خانواده را بگیرید و برای تفریح و خوشگذرانی بیرون بروید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد.

 

شهریور

 اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. اعضای خانواده را در این اتفاق سهیم کنید و لحظه‌هایی سرشار از خوشی را به همراه اهل منزل تجربه نمایید. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید.

 

مهر

اجازه ندهید اضطراب و نگرانی شما را از پا در بیاورد و اختیار امور را در دست بگیرید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. از امروز پولی کنار بگذارید تا در روزگار گرفتاری دست‌تان پیش کسی دراز نباشد. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. هرگز روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز نکرده‌اید و بر این باور هستید که دوستان‌ شما در روزهای سختی و گرفتاری دست‌تان را نمی‌گیرند، اما کاملا در اشتباه هستید و برای حل مشکلات با خیال راحت می‌توانید روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌ باز کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان گل بگویید و گل بشنوید. امروز اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. عازم سفری هستید و از این سفر دست‌خالی باز نخواهید گشت.

 

آبان

تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و این وضعیت شما را مضطرب و نگران کرده‌است. برای این تصمیم با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر اهل منزل را جویا شوید. عازم سفری هستید، اما سفر پرخرجی را در پیش‌رو دارید و اگر مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان نباشید، در این سفر حسابی ولخرجی خواهید کرد. با این حساب در این سفر بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید و به گونه‌ای خرج کنید که در انتهای سفر از هزینه‌های سرسام‌آور آن پشیمان نشوید. فرصتی برای عاشقی در انتظار شما است و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دل‌تان را پیش وی باز نکنید. کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. 

 

آذر

برای افزایش درآمد به فکر فراگیری مهارت‌های جدیدی باشید. مواظب سلامتیتان باشید و کاری نکنید که سلامت وجود نازنینتان به خطر بیافتد. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد.  یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید با شما دشمنی دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. پیشنهاد دوستی این فرد را قبول کنید تا رفاقتی ماندگار میان شما برقرار شود. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید. 

 

دی

اهمیتی به نظرهای پدر و مادر یا بزرگان فامیل نمی‌دهید و این وضعیت آنها را حسابی از شما دلخور کرده است. ادامه این رفتار اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت به پدر و مادر یا بزرگان فامیل ثابت کنید که اهمیت خاصی برای آنها قائل هستید و احترام بیشتری به آنها بگذارید.   پولی قرض‌کرده‌اید و به نفع‌تان است امروز به هر قیمتی که شده این پول را پرداخت کنید.  روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان کار و تلاش می‌گذرد. زندگی را جدی‌ بگیرید و اجازه ندهید کارهای عقب افتاده روی هم تلنبار شود.

 

بهمن

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. قولی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داده‌اید، اما امروز از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد.  اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیافتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌زندگی‌تان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.

 

اسفند

 

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که در سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید.  خبری خوشایندی از راه دور به دست‌تان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل تجربه کنید. وقت‌ خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied