شمانیوز
شما نیوز

بهرام افشاری

مراسم خواستگاری بهتاش سریال پایتخت | بازیگر سریال پایتخت ازدواج کرد

خواستگاری بهرام افشاری از روژان در یک فیلم سینمایی را در ادامه مشاهده کنید.

مراسم خواستگاری بهتاش سریال پایتخت | بازیگر سریال پایتخت ازدواج کرد

بهرام افشاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. بهرام افشاری اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد. بهرام افشاری بازیگر سینماست. بهرام افشاری در سینما حضور پررنگ دارد. 

 

 

نام :بهرام

نام خانوادگی :افشاری

تاریخ تولد :6 خرداد 1366

محل تولد :همدان

وضعیت تاهل :مجرد

شروع فعالیت :1382

قد :198 سانتی متر

 

بیوگرافی بهرام افشاری:

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1366 در شهر همدان می باشد وی قد بلندترین بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

وی از سال 82 کار آماتور را شروع کرد و ازسال 88 به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این را داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال 92 با کار آقای درمشیان در  و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت 2 نیز داشت.

 

 

فیزیک خاص و مشکلات بهرام افشاری در ایفای نقش

بهرام افشاری حدود 2 متر (198 سانتی متر ) قد داردو از اینرو در ابتدای ورود به عرصه بازیگری به خاطر قد بلند خود دچار عدم اعتماد به نفس شده بود و بخاطر همین حالت بازدارندگی از سوی خودش برایش ایجاد شده بود.

از طرفی اطرافیان و اهل سینما و تئاتر همیشه این مشکل بلندی قد او را مانعی برای پیشرفت وی میدیدند و روی این موضوع تاکید داشتند.

اما جالب است بدانید که برخی از کارگردانها از جمله منوچهر هادی که در ابتدا نظر مثبتی بر فعالیت بهرام افشاری در سینما را نداشتند بعد ها از وی در آثار خود در سینما استفاده کردند.

 

بهرام افشاری

 

ورود بهرام افشاری به سینما

بالاخره او در سال 1392 با فیلم عصبانی نیستم ساخته ی رضا درمیشیان وارد سینما شد و پس از وارد شدن به این عرصه رنگ و بوی خاصی به فعالیت های خود داد.

به گفته بهرام افشاری در این تجربیات سینما و تلویزیون فیزیک و قد او همیشه باعث اختلاف بین عوامل همچون کارگردان و تهیه کننده ها برای انتخاب او در راستای بازیگری بوده است.

همکاری او با سیروس مقدم از نقش کوتاهی در پایتخت 2 شروع شد و پس از آن سریال علی البدل را با این کارگردان شروع کرد. اما اوج دیده شدن و محبوب شدن او با سیروس مقدم در پایتخت 5 در نقش بهتاش فریبا اتفاق افتاد ؛ بطوری که با اینکه وی اصلالت همدانی دارد اما به نحوی کارکتری مازندرانی به خود گرفت که گاها مخاطب این برداشت را دارد که بهرام افشاری اصالت شمالی دارد.

 

 

بهرام افشاری

 

فیلمهای بهرام افشاری

- عصبانی نیستم

- لانتوری

- ایران برگر

- نیوکاسل

- کارگر ساده نیازمندیم

 

سریال های بهرام افشاری

- پایتخت 2

- آسمان من

- علی البدل

- پایتخت 5

 

ازدواج بهرام افشاری 

بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بهرام افشاری قد بلندترین بازیگر ایران می باشد! او در این خصوص گفته است:

«اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک بدنی را یک امتیاز می‌دانم. شاید این قدبلند برای هر نقشی خوب نباشد اما سلیقه خودم هم نیست که در همه کانال‌ها و سریال‌ها باشم. بیشتر به‌درد نقش‌های خاص و تجربه‌های خاص می‌خورم که متفاوت‌تر از کارهای عامیانه است.»

 

 

بهرام افشاری

 

تم شخصیتی بهرام افشاری در بازیگری

بهرام افشاری توانمندی خود را در ایفای شخصیت های مختلف را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است . اگر آثار سینمایی و تلویزیونی او را بررسی کنیم متوجه این خواهیم شد که تنها نقاط مشترک کاراکتر های ایفا شده توسط او فقط فیزیک اوست و توانسته تم های مختلف را به خوبی و تفکیک شده از تمهای قبلی خود ایفا کند.

 

بهرام افشاری​ قد بلندترین بازیگر ایران می باشد

بهرام افشاری در این خصوص گفته است :«اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک بدنی را یک امتیاز می‌دانم. شاید این قدبلند برای هر نقشی خوب نباشد اما سلیقه خودم هم نیست که در همه کانال‌ها و سریال‌ها باشم. بیشتر به‌درد نقش‌های خاص و تجربه‌های خاص می‌خورم که متفاوت‌تر از کارهای عامیانه است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    همه اینا دروغ هست🤬

  • ناشناس

    بَهرام اَفشاری با روژان 😐😶حیف روژان کِه با بَهرام اَفشاری بِخواد اِزدِواج کُنِه

  • په ری کورد

    اسم فیلم چیه

  • نگین

    خیلی ب هم میاید مبارکتون باشه و ب حرف هیچکس هم گوش ندید

  • ناشناس

    این برا فیلم راز بقاس

  • ناشناس

    آی لاویو داری پسر💙💙

  • ناشناس

    من تعجب کردم خوشبخت بشن