شمانیوز
شما نیوز

بیت کوین

صعود بیت کوین در بازار رمزارزها | چشم انداز ۵۵ هزار دلاری بیت کوین

ارز شاخص بازار رمزارزها، امروز رشد بیش از ۵ درصدی را رقم زد و ۴۷ هزار دلار را نیز رد کرد.

صعود بیت کوین در بازار رمزارزها | چشم انداز  ۵۵ هزار دلاری بیت کوین

به گزارش شمانیوز: امروز بازار رمزارزها شاهد صعود ارز دیجیتال بیت کوین بود. هر عدد بیت کوین امروز ۵.۱۳ درصد رشد کرد و ۴۷ هزار دلار و ۱ سنت قیمت خورد؛ یکی از اصلی ترین دلایل رشد این رهبر بازار رمزارز سیگنال وزیر خزانه داری ایالات متحده آمریکا به بازار رمزارز در روز گذشته بوده‌است.

جنت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، روز جمعه در مصاحبه ای با CNBC درباره ارزهای دیجیتال صحبت کرد و گفت: بدیهی است که کریپتو رشد چشمگیری داشته است و اکنون نقش مهمی را نه تنها در معاملات، بلکه در تصمیمات سرمایه گذاری بسیاری از آمریکایی ها ایفا می کند.

از طرف دیگر بیت کوین به معاملا نفتی روسیه نیز ورود پیدا کرده است؛ پاول زاوالنی، مدیر کمیته انرژی پارلمان روسیه اعلام کرد کشورهای دوست که نفت از روسیه خریداری می کنند، می توانند پول آن را با استفاده از ارز ملی خود یا ارزهای دیجیتالی پرداخت کنند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرده بود روسیه از کشورهای غیردوست خواهد خواست پول خرید گاز را به روبل پرداخت کنند.

شبکه بی بی سی به نقل از یک محقق انرژی نوشت: بیت کوین می تواند در پرداخت پول نفت و گاز روسیه، جایگزینی برای ارزهای رایج باشد اما جایگزین بسیار متغیری است.

چشم انداز ۵۵ هزار دلاری برای بیت کوین

امید ساعی، معامله‌گر و تحلیلگر بازارهای مالی در رابطه با سد مقاومتی بعدی بیت کوین، گفت: هدف اول بیت کوین ۵۲ هزار دلار است اما در این میان سطوح ۴۸ هزار دلار و ۴۸ هزار و ۵۰۰ دلار و عدد روانی ۵۰ هزار دلار می‌توانند مقاومت‌هایی باشند که سر راه بیت کوین هستند و پس از ۵۲ هزار دلار قیمت این ارز دیجیتال می تواند تا ۵۵ هزار دلار بالا رود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied