شمانیوز
شما نیوز

عصرجدید

ببینید | دختر عصر جدیدی که رکورد قوی‌ترین مرد جهان را شکست | کشیدن کامیون ۱۳ تنی با دندان داوران عصرجدید را شوکه کرد

فائزه و پوریا سرلک خواهر و برادری هستند که با عنوان گروه اَبَرانسان‌ها در عصر جدید شرکت کردند. صحبت‌های پوریا سرلک درباره رکوردشکنی فائزه سرلک را در ویدئو زیر بشنوید.

ببینید | دختر عصر جدیدی که رکورد قوی‌ترین مرد جهان را شکست | کشیدن کامیون ۱۳ تنی با دندان داوران عصرجدید را شوکه کرد

به گزارش شمانیوز: فائزه و پوریا سرلک خواهر و برادری هستند که با عنوان گروه اَبَرانسان‌ها در عصر جدید شرکت کردند. صحبت‌های پوریا سرلک درباره رکوردشکنی فائزه سرلک را در ویدئو زیر بشنوید.

 

 

در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور، حرکات موزون و … شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند.

هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه نیز برعهده احسان علیخانی است و در فصل سوم از داوران فصل قبل امین حیایی به همراه مجید اسماعیلی ، کارن همایونفر و ژاله صامتی داوران فصل سوم عصرجدید هستند و تهیه کنندگی و اجرای برنامه همانند فصل های قبل نیز بر عهده احسان علیخانی است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied