شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

جزئیات تعطیلی مدارس بر اثر آلودگی هوا | پایتخت تعطیل می شود

مدیرکل مدیریت بحران تهران در خصوص تعطیلی مدارس گفت: فعلا تصمیمی برای تعطیلی تهران گرفته نشده اما قرار است جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا بعدازظهرِ امروز تشکیل شود.

جزئیات تعطیلی مدارس بر اثر آلودگی هوا | پایتخت تعطیل می شود

به گزارش شمانیوز: مدیرکل مدیریت بحران تهران در خصوص تعطیلی مدارس گفت: فعلا تصمیمی برای تعطیلی تهران گرفته نشده اما قرار است جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا بعدازظهرِ امروز تشکیل شود.

 

 

بر اساس اعلام حامد یزدی‌مهر به دلیل شرایط نامساعد هوا جلسه فوری اضطرار آلودگی هوا به ریاست استاندار تهران و دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

او افزود: در این جلسه همه شرایط بررسی خواهد شد و دستگاه‌های مختلف نظرات کارشناسی خود را ارائه خواهند کرد. احتمال تعطیلی در استان تهران نیز وجود خواهد داشت.

بر اساس اعلام مرکز کنترل کیفیت هوا، میانگین شاخص کیفیت هوای امروز تهران هم‌اکنون روی ۴۹۱ و در شرایط خطرناک قرار دارد.

*نکته مهم: در صورتیکه تمایل دارید به صورت آنی از خبر تعطیلی مطلع شوید می توانید اپلیکیشن شماپلاس را که در زیر همین صفحه وجود دارد ، دانلود و نصب کنید و درصورت تعطیلی هر شهر به صورت آنی برای شما پیام به موبایلتان ارسال خواهد شد.

 

تکمیلی 1// مهد کودک‌ها و پیش‌دبستانی‌های البرز تعطیل شد

مجتبی عبداللهی عصر جمعه در جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه اضطرار به دلیل شرایط نامساعد هوا برگزار شد.

وی بیان کرد: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌های البرز به دلیل کاهش کیفیت هوای استان فردا شنبه ۲۰ فروردین تعطیل شد.

 

تکمیلی 2// مدارس مشهد تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه کار گروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان مدارس ابتدایی مشهد در روز شنبه ۲۰ فروردین جاری در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

 

تکمیلی 3//مدارس کردستان تعطیل شد

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از تعطیلی مدارس در شهرستان های سنندج، دیواندره، کامیاران، بیجار، قروه، سقز و دهگلان به دلیل گرد و خاک خبر داد.

 

**فوری و مهم**

شما می توانید با نصب اپلیکیشن زیر از تعطیلیات به صورت آنی مطلع شوید..

روی دانلود فایل بزنید و برنامه را نصب کنید.

دانلود فایل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی