شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

آلودگی هوا بازی پرسپولیس و آلومینیوم را لغو کرد

طبق مصوبه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران بازی پرسپولیس و آلومینیوم لغو شد.

آلودگی هوا بازی پرسپولیس و آلومینیوم را لغو کرد

به گزارش شمانیوز: از صبح امروز شاخص آلودگی هوای تهران به بالاترین حد ممکن رسید و برای همه گروه‌ها ناسالم شد. بر همین اساس پیش‌بینی می‌شد که شرایط جوی بازی فردای پرسپولیس و آلومینیوم در چارچوب مرحله یک چهارم جام حذفی را تحت تاثیر قرار دهد.

درحالی که ساعاتی پیش مربیان پرسپولیس و آلومینیوم در نشست خبری پیش از بازی حاضر شدند و صبح امروز نیز جلسه هماهنگی بازی برگزار شده بود با مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با منع برگزاری مسابقات در فضای باز، بازی فردای پرسپولیس و آلومینیوم لغو شد.

با توجه به اینکه استقلال تهران نیز در این مرحله میزبان است و مسئولان ورزشگاه آزادی برای مطلوب ماندن چمن ورزشگاه، مسابقه دو تیم پایتخت را در فاصله ۴۸ ساعت از یکدیگر قرار داده بودند برنامه جام حذفی دستخوش تغییر خواهد شد.

 با اعلام سازمان لیگ طبق آئین نامه مسابقات، این دیدار در صورت بهبود شرایط آب و هوایی و صدور مجوز های لازم از سوی نهادهای مربوطه با ۲۴ ساعت تاخیر و روز یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. در زمان نگارش این خبر شاخص آلودگی تهران عدد ۴۳۰ را نشان می‌دهد که در رده هوای خطرناک دسته‌بندی می‌شود. این شرایط جوی حتی برای تمرین در فضای باز هم مناسب نیست و می‌تواند سلامتی بازیکنان را به خطر بیندازد./ ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied