شمانیوز
شما نیوز

هشدار هواشناسی

گرد و خاک امروز پایتخت بیشتر است | تا یکشنبه صبر کنید آسمان تهران پاک می شود

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اعلام اینکه امروز شدت وقوع گرد و خاک در آسمان پایتخت بیشتر از روز آینده است، گفت: این شرایط فردا کماکان با شدت کمتر نیز حاکم است و روز یکشنبه آسمان تهران خالی از گرد و خاک می شود.

گرد و خاک امروز پایتخت بیشتر است | تا یکشنبه صبر کنید آسمان تهران پاک می شود

به گزارش شمانیوز: صادق ضیائیان مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت گرد و خاک در هوای پایتخت و زمان عبور این گرد و خاک از آسمان تهران اظهار داشت: امروز شدت وقوع گرد و خاک در آسمان پایتخت بیشتر از روز آینده است این شرایط فردا کماکان با شدت کمتر نیز حاکم است و روز یکشنبه آسمان تهران خالی از گرد و خاک می شود.

وی افزود: در نوار غربی کشور با توجه به اینکه منبع عمده این گرد و خاک از عراق و سوریه بوده است، وقوع این شرایط با شدت بیشتری ادامه دارد.

وی ادامه داد: البته این گرد و خاک به علت وزش باد با گرد و غبار محلی هم مختلف شده است.

ضیائیان تصریح کرد: در مناطق غربی گرد و خاک ادامه دارد و تا روز یکشنبه در این مناطق شدت بیشتری خواهد داشت و دوشنبه هفته پیش رو کاهش می یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: ما روز چهارشنبه هفته جاری نیز هشدار وقوع این گرد و خاک را اعلام کرده بودیم.

ضیائیان تاکید کرد: توصیه می‌شود به دلیل وقع این گرد و خاک از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری شود همچنین در سفر‌های جاده‌ای هم تردد غیرضروری تا 3 روز آینده نداشته باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied