شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و سکه امروز

صعود بی سابقه قیمت سکه در بازار معاملات طلا

بازار معاملات فلزات گرانبها امروز شاهد افزایش بی‌سابقه و صعود قیمت سکه است.

صعود بی سابقه قیمت سکه در بازار معاملات طلا

به گزارش شمانیوز: امروز در بازار تهران طلا با کاهش اندک قیمت‌ها مواجه شد و سکه در جهت صعودی حرکت کرد. فعالان و تحلیلگران بازار افزایش حباب به بالای محدوده ۲ درصدی را عامل افزایش بی‌سابقه قیمت سکه در بازار معاملات امروز فلزات گرانبها می دانند.

بنا بر این گزارش، هر اونس طلا در معاملات امروز بازارهای جهانی ۱.۹۴۳.۲۵ دلار نرخگذاری گردید. قیمت هر مثقال طلا امروز با کاهش ۱۰ هزار تومانی به ۵ میلیون و ۷۱۷ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۳۱۹ هزار تومان قیمت خورده است. ​هر گرم طلای ٢۴ عیار نیز با قیمت یک میلیون و ۷۵۹ هزار تومان معامله شد.

در بازار فلزات گرانبها، قیمت سکه روز گذشته بعد از سه ماه توانست وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شود. سکه بازان دیروز توانستند ۱۷۰ هزار تومان بر قیمت سکه بیفزایند. این فلز گران بهای داخلی در ساعات پایانی معاملات دیروز بر روی ۱۳ میلیون و ۸۵ هزار تومان قرار گرفت.

امروز دوشنبه ۲۲ فروردین 1400، هر قطعه سکه امامی با افزایش ۳۲ هزار تومانی به صعودی بی‌سابقه دست یافت و به عدد ۱۳ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان رسیده است. سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۲ میلیون و ۹۰۸ هزار تومان معامله شد.

همچنین ​نیم سکه با قیمت ۷ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان و ربع سکه به مبلغ ۴ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان قیمت خورد.

عده ای از معامله گران با اشاره به بالا رفتن ارزش ذاتی سکه معتقدند این امر باعث ورود معامله گران بزرگ به بازار شده است. این دسته از بازیگران ارزی همچنین می گویند افزایش حباب به بالای محدوده ۲ درصدی عامل دیگری است که صعودی ها را به افزایش قیمت سکه امیدوار کرده است./خبرآنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied