شمانیوز
شما نیوز

یارانه

کدام بانک‌ها یارانه رمضان را واریز کردند؟

واریز یارانه رمضان از ساعت ۲۴ جمعه آغاز شده و همچنان ادامه دارد. در این میان برخی از بانک‌ها یارانه رمضان را واریز کرده‌اند و برخی دیگر نه. اما کدام بانک‌ها یارانه ۱۵۰ هزار تومانی را واریز کرده‌اند؟

کدام بانک‌ها یارانه رمضان را واریز کردند؟

به گزارش روابط گستر: واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان از دیروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد. برخی از مشمولان می‌گویند یارانه رمضان را دریافت کرده‌اند و برخی دیگر هنوز واریزی نداشتند.

بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه، واریزی‌ها از ساعت ۲۴ شب گذشته آغاز شده و تا امروز ادامه دارد. برخی از بانک‌ها واریز یارانه را سریع‌تر آغاز کرده‌اند و برخی دیرتر.

اما کدام بانک‌ها یارانه رمضان را واریز کردند؟ بر اساس پیام‌های مخاطبان، بانک صادرات، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه و ملت واریز یارانه را آغاز کرده‌اند و برخی از مشمولان یارانه رمضان را دریافت کرده‌اند. اما برخی از بانک‌ها هنوز واریز را آغاز نکرده‌اند، از جمله بانک سامان، پست بانک و بانک ملی.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد واریز یارانه‌ در تمام بانک‌ها آغاز شده و تا امروز ظهر هم واریزی‌ها ادامه دارد. پس افرادی که یارانه عید را دریافت کرده‌اند و هنوز یارانه رمضان را نگرفته‌اند، همچنان باید منتظر واریز یارانه باشند.

 

کدام بانک‌ها یارانه را واریز نکردند؟

«ٖیارانه رمضان ما رو نریختید بانک سامان»

«برا من کارت بانک ملی دارم ولی الان صبح شنبه چیزی واریز نشده»

«الان ساعت ۷ونیم صبح شنبه ست برای منم واریزنشده بانک ملی هستم سهام عدالت ندارم ویارانه عیدروگرفتم»

«بانک رفاه هستم و هنوز واریز نشده»

«منم بانک ملتم واریز نکرده برام»

«برای من هم که پارسیان هستم هم واریز نشده است»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied