شمانیوز
شما نیوز

سکه و طلا امروز

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان است.

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش شمانیوز: در هفته‌‌ای که گذشت بازار طلا و سکه تحت تاثیر تحرکات مثبت نرخ دلار در بازار آزاد و همچنین تغییرات قیمت طلا در بازار جهانی، روزهای ابتدایی هفته را صعودی پشت سر گذاشت. به‌طوری‌که سکه امامی وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد و در بالای این سطح داد و ستد شد. بر این اساس سکه توانست عملکرد مثبت ۸/ ۱ درصدی را در کارنامه هفتگی خود به ثبت برساند.

 در شرایطی که بازار جهانی تعطیل است و قیمت اونس جهانی با اندکی کاهش معادل ١٩٧٣ دلار و ۵۵ سنت ثبت شده، از سوی دیگر در بازار ارز قیمت دلار در بازار آزاد که به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشته و با اندکی نوسان معادل ۲۷ هزار و ۵۵٠ تومان معامله می‌شود،  بازار طلا و سکه نیز تحت تاثیر این شرایط در ثبات نسبی به سر می‌برد. 

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱، توسط اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام شد. قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳  میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۱۲  میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است.

براساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱.۹۷۳ دلار (یک هزار و ۹۷۳ دلار) رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۰۱هزار تومان معامله می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied