شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی ۳۰ فروردین

آسمان شهر‌های شمال غربی ابری می‌شود

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، آسمان شهرهای شمال غربی از عصر امروز ابری می شود و در ارتفاعات با بارش پراکنده انتظار می رود.

آسمان شهر‌های شمال غربی ابری می‌شود

به گزارش شمانیوز: سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که سه شنبه در نیمه شرقی استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و جنوب سیستان وبلوچستان بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد و در نوار غربی جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می شود.  

چهارشنبه در نیمه شرقی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما استقرار خواهد داشت بعد از ظهر در شمال غربی استانهای مرزی واقع در غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

پنج شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش همراه با کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش بینی می شود همچنین با گذرموج تراز میانی جو از کشور در برخی نقاط دامنه های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران، استانهای همدان، مرکزی، اصفهان، خوزستان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در نیمه شرقی کشور روند افزایش دما حاکم است. چهارشنبه وزش باد شدید روی کشور عراق سبب خیزش گرد و خاک و نفوذ آن به نواحی مرزی غرب و شمال غرب کشور می شود و همچنین وزش باد شدید و وقوع گرد وخاک در جنوب غرب کشور نیز دور از انتظار نیست

جمعه و شنبه در برخی نقاط شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، یزد، برخی نقاط اصفهان شمال فارس و کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

همچنین جمعه در شمال بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد نیز بارش پراکنده رخ می دهد. یکشنبه با ورود موج جدیدی به غرب کشور در نوار غربی و دامنه های جنوبی البرز در استانهای قزوین، البرزو تهران بارش باران گاهی وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود./باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied