شمانیوز
شما نیوز

قیمت سکه

قیمت سکه، ۱۴ میلیون می شود؟

با عقب نشینی اسکناس آمریکایی، اونس طلا به کمک افزایشی های بازار سکه آمده و سکه امامی تا مرز ۱۴ میلیون نزدیک شده است. به نظر می رسد در این شرایط دیگر تنها انتشار اخبار مثبت نیز فضای بازار را چندان تحت تاثیر قرار ندهد.

قیمت سکه،  ۱۴ میلیون می شود؟

به گزارش شمانیوز: شماری از معامله گران بازار سکه اعتقاد دارند که افزایش قیمت در این بازار ادامه خواهد داشت و تا زمانی که خبر مثبت واقعی به بازار نرسد، شرایط برای نزول پایدار فراهم نخواهد شد. رشد بهای اونس طلا در بعدازظهر روز گذشته به نزدیکی مرز 2 هزار دلاری موجب شد که سکه امامی تا محدوده 13 میلیون و 480 هزار تومانی رشد کند و به مقاومت میانی کانال 13 میلیون یعنی مرز 13 میلیون و 500 هزار  تومان نزدیک شود. آیا قیمت سکه ۱۴ میلیون می شود؟

به گفته بیشتر فعالان، اگر افت قیمت دلار نبود، دیروز سکه از مقاومت 13 میلیون و 500 هزار تومان عبور و راه خود را برای فتح مقاومت بزرگ تر 13 میلیون و 800 هزار تومانی هموارتر کرده بود. در این شرایط می توان گفت که در صورت عدم افت دلار در روز جاری و برگشت این ارز به سوی سطوح بالاتر، احتمال شکست مرز 13 میلیون و 500 هزار تومانی سکه در روز جاری وجود خواهد داشت. 

جدول سکه ۳۰ فروردین

شماری از معامله گران بازار سکه اعتقاد دارند که افزایش قیمت در این بازار ادامه خواهد داشت و تا زمانی که خبر مثبت واقعی به بازار نرسد، شرایط برای نزول پایدار فراهم نخواهد شد. در انتهای هفته گذشته، برخی منابع خبری اعلام کردند که 7 میلیارد دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی در حال آزاد شدن است. همین خبر بازار را در مسیر نزولی قرار داد ولی روز شنبه این خبر تکذیب شد و بازار بار دیگر در مسیر صعودی قرار گرفت. به نظر می رسد در این شرایط دیگر تنها انتشار اخبار مثبت نیز فضای بازار را چندان تحت تاثیر قرار ندهد. /اکوایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied