شمانیوز
شما نیوز

قالیباف

جنجال خرید سیسمونی دختر قالیباف از ترکیه + سند

آن‌طور که در فضای مجازی سروصدا کرده، خانواده قالیباف برای تهیه سیسمونی نوه رییس مجلس عازم ترکیه شده بودند!

جنجال خرید سیسمونی دختر قالیباف از ترکیه + سند

به گزارش شمانیوز: اقتصاد آنلاین نوشت: وحید اشتری شب گذشته در رشته‌توئیتی نوشت: چند تا از مسافران استانبول یک‌سری فیلم و عکس از یک خانواده چادری (در پروازهای ترکیه خیلی مرسوم نیست) فرستاده‌اند که امروز به‌خاطر حجم بالای بار با متصدی کانتر به مشکل خورده‌اند و بعد با رفتار عوامل هواپیمایی معلوم شده از خانواده مسئولین‌اند. ظاهرا خانواده آقای قالیباف⁩ بوده‌اند.

 

 

همسر ایشان سرکارخانم زهرا مشیر را شناخته‌اند. یک زوج جوان هم با ایشان بوده که یا پسر و عروس‌شان و یا دختر و دامادشان بوده‌اند. ظاهر حجم بالای باری که از ترکیه می‌آورده‌اند، کالسکه و کیف نوزاد و تخت تاشوی کودک و امثالهم بوده است. یعنی برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته بودند.

از بعدازظهر تا حالا برای مطمئن شدن با بچه‌های فرودگاه امام و هواپیمایی معراج ارتباط گرفتم و اطلاعات پرواز را درآوردم. اسم این سه نفر در لیست پرواز شماره ۴۸۰۴ ساعت ۱۳:۴۵ امروز معراج ‌از فرودگاه استانبول به فرودگاه امام است: زهرا مشیر، مریم قالیباف و امیررضا بحیرایی (داماد)

پیشاپیش قدم نوه نورسیده را خدمت آقای قالیباف تبریک عرض می‌کنم.

ولی باور کنید نمی‌شود آن بالا نشست و با چفیه برای مردم از تولیدملی و اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی بدرقه ترکیه کرد.

‌داریم ازین تناقض‌ها پاره می‌شویم.

 

قالیباف

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فخری بهاری

    یک بام ودوهوانمیشود!!!!!!!زندگی کرد.