شمانیوز
شما نیوز

قالیباف

داماد پر حاشیه قالیباف کیست؟ | عروسی و خرید سیسمونی داماد قالیباف جنجال ساز شد

تصویری از یک عروس و داماد در فضای مجازی منتشر شده که منتشرکنندگان آن مدعی شدند متعلق به دختر و داماد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است.

داماد پر حاشیه قالیباف کیست؟ | عروسی و خرید سیسمونی داماد قالیباف جنجال ساز شد

به گزارش شمانیوز: تصویری از یک عروس و داماد در فضای مجازی منتشر شده که منتشرکنندگان آن مدعی شدند متعلق به دختر و داماد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است. در ذیل این شایعه آمده است: «4 میلیارد تومان جهیزیه دختر قالیباف. آقای داماد 70 ماشین عروس آماده کرد. این است حکومت علی؟»

 

قالیباف

قالیباف

 

«واقعیت»

واقعیت این است که عروسی دختر شهردار تهران در سال پیش از انتخابات سال 96 دستمایه سوءاستفاده تعدادی از مخالفان وی قرار گرفته است. درحالی که بسیاری از سایت های خبری حدود 3 هفته پیش تصاویری از یک عروسی میلیاردی در لاهیجان را منتشر کردند برخی کانال های خبری این تصاویر را به عروسی دختر قالیباف نسبت دادند.

این شایعات آن قدر گسترش پیدا کرد که واکنش الیاس قالیباف، پسر رئیس مجلس را نیز درپی داشت. الیاس قالیباف در واکنش به این شایعات بی اساس در رابطه با عروسی خواهرش در صفحه شخصی اش نوشت: «گویا دوباره فصل برداشت شایعات و دروغ رسیده من که عادت کردم اما این بار در اوج بی‌اخلاقی عکس‌های خصوصی یک عروس و داماد لاهیجانی را به عنوان عروسی دختر قالیباف منتشر کردند. واقعا آدم می‌ماند که در مقابل این‌همه وقاحت و بی‌اخلاقی چه بگوید و بنویسد؟ آقا یا خانم، سیاست و قدرت مگر چقدر ارزش دارد؟ واقعا تو خودت خانواده نداری؟ انسان نیستی؟»

 

قالیباف

قالیباف

قالیباف

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رحمان شادی سیس

    سلام این وصلها به آقای قالیباف نمیچسبه

  • ناشناس

    ولی الان مشخص شد که همه اون حرفها و عکسها درست بودن با این خرید سیسمونی

  • کیوان‌‌ریاحی

    مردم‌‌ما‌چهل‌وچندساله‌عادت‌به‌باوری‌
    کرده‌اند‌‌که‌خیلی‌ازآنها‌را‌درزمین‌دشمنان
    این‌مرز‌وبوم‌بازی میکنیم

  • مجتبی

    همه مسعولان دروغگو هستند با وعدهای دروغین موقع انتخابات خدالعنت کنه همشونو هرکی میاد اوضاع از این بدتر میشه.