شمانیوز
شما نیوز

اخبار هنرمندان

بازیگرانی که دو همسر دارند | عکس همسران دوم بازیگران

در میان بسیاری از هنرمندان که ازدواج سینمایی داشته اند برخی از بازیگران در ازدواج مجدد خود نیز با بازیگران سینما و تلویزیون پیمان زناشویی بسته اند.

بازیگرانی که دو همسر دارند | عکس همسران دوم بازیگران

به گزارش شمانیوزازدواج مجدد یکی از اتفاقاتی می‌باشد که ممکن است در زندگی بسیاری از افراد جامعه رخ دهد و هنرمندان و چهره‌ های مشهور نیز از این اتفاق مستثنی نیستند.

در میان بازیگران سرشناس ایرانی برخی از آن‌ها تجربه ازدواج مجدد داشته و همسران این هنرمندان، از بازیگران سینما و تلویزیون بوده اند.

در این بخش از هنرمندانی را معرفی می‌کنیم که با دو یا حتی سه بازیگر ازدواج کرده اند.

 

مهدی هاشمی و همسرانش

مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برای اولین بار با گلاب آدینه ازدواج کرد و نورا هاشمی ثمره ازدواج آن‌ها بود. این هنرمند در سال‌های اخیر با مهنوش صادقی ازدواج کرده و با او زندگی می‌کند.

 

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ از او جدا شد. این هنرمند در سال ۱۳۹۹ با رعنا آزادی ور از هنرمندان بازیگر پیمان زناشویی بست.

 

همسران امین حیایی

امین حیایی سال‌ها قبل زندگی مشترک کوتاهی را با مونا بانکی پور تجربه کرد که به طلاق انجامید. دارا حیایی حاصل ازدواج اول امین حیایی است. این هنرمند بعد از مدتی با نیلوفر خوش خلق از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

 

همسران فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اولین بار با آتنه فقیه نصیری پیمان زناشویی بست و ازدواج آن‌ها بعد از چند سال به پایان رسید. این هنرمند بعد از چند سال با زنده یاد عسل بدیعی ازواج کرد و جانیار حاصل زندگی مشترک آن‌ها است. این زوج بعد از مدتی طلاق گرفتند.

 

رامبد جوان

رامبد جوان سه بار سر سفره عقد نشسته و هر سه همسر او با نام ماندانا روحی، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان از هنرمندان سینما و تلویزیون می‌باشند. رامبد جوان از زندگی مشترک فعلی خود با نگار جواهریان دختری به نام نوردخت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied