شمانیوز
شما نیوز

قالیباف

صبر قالیباف تمام شد | رئیس مجلس از نماینده سابق رشت شکایت می کند

مشاور رئیس مجلس در خبری اعلام کرد که محمدباقر قالیباف از نماینده سابق مجلس به دلیل انتشار مطالب کذب شکایت می کند.

صبر قالیباف تمام شد | رئیس مجلس از نماینده سابق رشت شکایت می کند

به گزارش شمانیوزمحمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است. قالیباف این روزها حسابی درگیر انتشار اخباری درباره خانواده خود شده است. انتشار اخبار مربوط به سفر خانواده محمدباقر قالیباف به کشور ترکیه و خرید سیسمونی برای نوه رئیس مجلس در این روزها حسابی سروصدا به پا کرده است. اما امروز صبر قالیباف سر آمد و اعلام شد که رئیس مجلس از نماینده سابق رشت در مجلس شورای اسلامی به دلیل انتشار مطالب کذب شکایت می‌کند.

محمود رضوی مشاور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس تاکید کرد: محمدباقر قالیباف از جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس به دلیل انتشار مطالب کذب، خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی شکایت می‌کند.

گفتنی است جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده پیشین مجلس در گفت‌وگویی ادعای یک فرد خارج نشین درباره خرید ملک در ترکیه توسط خانواده آقای قالیباف را در قالب یک مصاحبه تکرار کرده است. بر همین اساس شنیده شده در این خصوص شکایتی تنظیم شده که قرار است در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد.

براساس این گزارش، جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده دوره دهم مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه گفته که «مدارک و مستنداتی موجود است که نشان می‌دهد «قالیباف» در ترکیه دو دستگاه آپارتمان خریداری کرده است»

 

منبع: فارس

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied