شمانیوز
شما نیوز

سقوط سهام ترامپ

ضربه ایلان ماسک به سرمایه گذاری ترامپ

تلاش ایلان ماسک برای تبدیل شدن به یک غول رسانه‌های اجتماعی، به سرمایه گذاری دونالد ترامپ ضربه زد.

ضربه ایلان ماسک به سرمایه گذاری ترامپ

به گزارش شمانیوز: سهام ترامپ SPAC از زمان افشای خرید سهام توئیتر توسط ایلان ماسک، ۴۴ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران در گزارشی نوشت: تلاش ایلان ماسک برای تبدیل شدن به یک غول رسانه‌های اجتماعی، به سرمایه گذاری دونالد ترامپ ضربه زد. سهام شرکت Digital World Acquisition Corporation، که قصد دارد با گروه رسانه و فناوری ترامپ ادغام شود، روز دوشنبه ۱۳ درصد کاهش یافت و با قیمت ۳۵.۷۱ دلار بسته شد. این پایین‌ترین قیمت از زمان اعلام توافق ترامپ در اکتبر گذشته است.

گروه رسانه و فناوری ترامپ، اخیرا شبکه اجتماعی Truth Social را راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم یک بستر شبیه به توئیتر است که ترامپ بعد از اخراج از توئیتر آن را طرح ریزی کرده است.

از آخرین روز معاملاتی قبل از اینکه ماسک وال استریت را غافلگیر کند و سهام توئیتر را بخرد، شرکت Digital World Acquisition Corporation ۴۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است. این شرکت خرید با هدف ویژه یا SPAC، در ۱ آوریل با قیمت ۶۳.۲۵ دلار بسته شد و قیمت دیروز آن ۳۵.۷۱ دلار بوده است.

دونالد ترامپ در مصاحبه جدیدی درباره اتفاقات اخیر گفت: «حتی اگر ایلان ماسک بتواند حساب توئیتر او را به وی بازگرداند، بازهم به این پلتفرم بازنخواهد گشت.»

ترامپ افزود: «به جای ارسال توئیت از پلتفرم مورد علاقه سابقم، در چند روز آینده رسماً پست کردن "حقایق" را در برنامه اجتماعی جدید خودم، Truth Social، آغاز خواهم کرد.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied