شمانیوز
شما نیوز

شهربازی دریاچه چیتگر رایگان شد | عیدی شهرداری به شهروندان

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ از برپایی پردیس فرهنگی در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد و گفت: برای رفاه حال شهروندان وسایل شهربازی به صورت رایگان در این مجموعه مستقر شده است.

شهربازی دریاچه چیتگر رایگان شد | عیدی شهرداری به شهروندان

به گزارش شمانیوز: حسین هوشیار درباره ایجاد شهربازی رایگان در روز عید فطر در دریاچه چیتگر افزود: پردیس فرهنگی از سه روز پیش در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس برپا شده است و باتوجه به اینکه بسیاری از شهروندان از گوشه و کنار پایتخت به این مجموعه می‌آیند، مدیریت شهری منطقه در نظر گرفت ده‌ها وسیله بازی ویژه کودک و نوجوان در این مجموعه راه اندازی کند تا مراجعه کنندگان بتوانند به شکل رایگان از این مجموعه بهره مند شوند.

او ادامه داد: فعالیت این پردیس فرهنگی از ساعت ۹ شب تا ۲۳ است و در روز عید فطر و فردای عید که روز تعطیل به حساب می‌آید، دایر خواهد بود تا یک محیط شاد برای شهروندان فراهم شود.

هوشیار ادامه داد: طبق ارزیابی صورت گرفته بسیاری از شهروندان از این پردیس ابراز رضایت داشته‌اند و استقبال بسیار خوبی در مدت اجرای برنامه وجود داشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ اضافه کرد: در این پردیس فرهنگی ده‌ها غرفه فرهنگی و آموزشی نیز وجود دارد که در حوزه‌های علمی، نقاشی، خوشنویسی، کار آفرینی، آموزش پسماند و... فعالیت دارند.

او تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که در این مجموعه مورد توجه شهروندان قرار گرفته، فعالیت‌های ورزشی است که در دو دسته بومی و محلی به اجرا در می‌آید و همچنین مسابقات ورزشی نیز در این مجموعه برای تمامی گروه‌های سنی دایر است.

هوشیار گفت: در محوطه این پردیس ، سکوی فرهنگی در قالب برنامه‌هایی شامل گروه سرود، موسیقی ملی و حماسی، اجرای تئاتر ویژه کودک و نوجوان، مسابقه، شعبده بازی و سرگرمی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied