شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

گلایه خانواده ها از آموزش و پرورش | بچه ها سر کلاس درس بودند مدارس تعطیل شد

طی یک اقدام عجیب و بدون برگزاری جلساتی در زمان مشخص و درست آموزش و پرورش صبح امروز بعد از رفتن دانش آموزان به مدرسه، مدارس ابتدایی استان تهران را به دلیل آلودگی هوا تعطیل کرد.

گلایه خانواده ها از آموزش و پرورش | بچه ها سر کلاس درس بودند مدارس تعطیل شد

به گزارش شمانیوز: در شرایطی که اکثر قریب به اتفاق دانش آموزان صبح امروز مانند تمام روزهای عادی هفته به مدرسه رفتند و سر کلاس حاضر شدند؛ راس ساعت 8 صبح آموزش و پرورش و استانداری تهرات از تعطیلی مدارس خبر دادند. این امر گلایه خانواده ها را به همراه داشت چرا که یکی از اولیا عنوان کرد: بعد از اینکه فرزندم به مدرسه رفت مدیر مدرسه چنین پیامی را داخل گروه مدرسه ارسال کرد. «سلام و عرض احترام ، اولیای گرامی به جهت تعطیلی مدارس ( آلودگی هوا) کلیه دانش اموزان راس ساعت ۱۰ صبح مورخه ۲/۱۸ تعطیل می باشند لطفا جهت خارج نمودن فرزندان خود ، در ساعت مقرر در مدرسه حضور داشته باشید.با تشکر» 

پدر یکی از دانش آموزان اظهار کرد: در شرایطی که طبق برنامه ریزی من و مادر فرزندم سرکار هستیم و کسی نیست سراغ فرزندمان برود چنین اعلام تعطیلی بعد از حضور دانش آموزان در مدرسه دور از انصاف بود.

همه این ها در شرایطی است که در سال 1401 این گونه تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس و در شرایطی که اکثر دانش آموزان از ساعت 7:30 تا 7:45 دقیقه در مدرسه حضور دارند؛ اعلام تعطیلی مدارس در راس ساعت 8 در نوع خود بی نظیر و بی سابقه بود چرا که اگر بنا بود مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل باشند؛ قطعا سازمان هواشناسی و استانداری تهران می توانستند با برگزاری جلساتی دقیق در زمان مشخص از وجود چنین مشکلاتی برای خانواده ها جلوگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied