شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت | کدام مدارس روز چهارشنبه تعطیل هستند؟

با توجه به شاخص آلودگی هوا در تهران مدارس در روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه تعطیل اعلام شد حال باید دید مدارس در روز چهارشنبه هم تعطیل اعلام می شود.

تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت | کدام مدارس روز چهارشنبه تعطیل هستند؟

به گزارش شمانیوز: با توجه به شاخص آلودگی هوا در تهران مدارس  در روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه تعطیل اعلام شد حال باید دید مدارس در روز چهارشنبه هم تعطیل اعلام می شود.روی دانلود فایل بزنید و برنامه را نصب کنید و از تعطیلی مدارس مطلع شوید

غلامرضا شهبازی اظهار کرد: بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا در پی ورود توده گرد و غبار از غرب استان کرمانشاه، همه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب و دالاهو تعطیل اعلام شدند.

وی ادامه داد: غلظت گرد و غبار در این شهرستان‌ها بالاست و برای تعطیلی و یا عدم تعطیلی مدارس نوبت ظهر مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط وجود ریزگردها توصیه می‌شود مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

وی افزود: در زمان آلودگی شیشه‌های خودرو را بالا نگهدارند و اگر بیماری زمینه‌ای تنفسی دارند و نشانه‌های کوتاهی تنفس و سرفه بر طرف نشد با پزشک خود مشورت کنند.

شهبازی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه احتمال سرایت ریزگردها به سایر شهرستان‌های کرمانشاه در ساعات آتی وجود دارد.

 

تکمیلی1// تعطیلی کلیه مدارس بوکان در نوبت صبح

مدیریت آموزش و پرورش بوکان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:بنا به تصمیم کارگروه آلودگی هوای شهرستان بوکان ️و با توجه به وضعیت گردو غبار موجود در هوا فردا چهار شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ شیفت صبح مدارس کلیه مقاطع تحصیلی غیر حضوری بوده و آموزش بصورت مجازی در بسترشاد می باشد.

آموزشها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

برای شیفت بعدازظهر درصورت تعطیلی تا ساعت ۱۰صبح اعلام خواهد شد.

 

تکمیلی 2//تعطیلی مدارس شش شهرستان استان اصفهان به دلیل آلودگی هوا

منصور شیشه فروش از ادامه وضعیت گرد و غبار در شمال استان اصفهان به دلیل شرایط گرد و غبار ناشی از فعالیت کانون‌های گرد و غبار کشور عراق خبر داد.

او گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس شش شهرستان استان امروز بعد از ظهر و فردا صبح و بعد از ظهر تعطیل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان می گوید: مدارس شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، اردستان، نائین و خور و بیابانک تعطیل خواهند بود، اما مدارس شهر اصفهان دایر است.

 

تکمیلی 3// تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهدکودک‌های کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهدکودک‌های شهرستان کاشان در نوبت عصر امروز و فردا به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

 

تکمیلی 4// مدارس پایتخت تعطیل شد

 معاون عمرانی استاندار تهران، از تعطیلی مدارس استان تهران در همه مقاطع تحصیلی برای فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه برای دومین روز متوالی به علت آلودگی هوا خبر داد.

 

در حال تکمیل...

 

**فوری و مهم**

شما می توانید با نصب اپلیکیشن زیر از تعطیلی مدارس به صورت آنی مطلع شوید..

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ثمین

    عالی

  • ناشناس

    ترو خدا تعطیل کنید 🙂🖤

  • علب

    ایا فردا خوزستان تعطیل است؟

  • هستی رستمی

    آیا فردا مدارس تعطیل همدان تعطیل است

  • Billie

    ایشالا فردا تعطیل شه

  • ناشناس

    به خدا هوا بده

  • ناشناس

    ترو خدا تعطیل کنید من فردا اماحان دارم

  • امیر

    تعطیل کنید

  • ناشناس

    اعلام کردن که تعطیل شد من دیدم