شمانیوز
شما نیوز

قیمت بنزین

افزایش قیمت بنزین هم جزء تصمیمات سخت اقتصادی است؟

سخنگوی دولت با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر گرفتن تصمیمات سخت اقتصادی و ارتباط این سخنان با افزایش قیمت بنزین و دیگر حامل‌های انرژی توضیحاتی را ارائه کرد.

 افزایش قیمت بنزین هم جزء تصمیمات سخت اقتصادی است؟

به گزارش شمانیوز، علی بهادری جهرمی امروز در پاسخ به سوالات خبرنگان، درباره برنامه یا تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین یا دیگر فرآورده‌های نفتی و همچنین منظور رئیس جمهور از گرفتن تصمیمات سخت اقتصادی، به تشریح سخنان و مواضع دولت سیزدهم در این موارد پرداخت.

سخنگوی دولت درباره اینکه آیا دولت برنامه یا تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین یا دیگر فرآورده‌های نفتی در دستور کار دارد؟ افزود: خیر، دولت هیچگونه تصمیم یا حتی برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین یا سایر فراورده‌های نفتی وجود ندارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پاسخ به این سوال که منظور رئیس جمهور از گرفتن تصمیمات سخت اقتصادی چه بود، خاطرنشان کرد: سخنرانی رئیس در «نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران» و مرتبط با مسأله خصوصی سازی بود و به شکل شفاف هم نسبت به لزوم گرفتن تصمیمات سخت و جدی در مقابله با رانت‌خوارانی که سال‌ها حقوق مردم را پایمال کرده‌اند بیان کرد.

بهادری جهرمی ادامه داد: این صحبت پیش از این هم مطرح و تاکید شده بود که به‌جای برخورد صرف با مفسد باید ریشه فساد خشکانده شود و بستر‌های فسادزا از بین رود.

وی تاکید کرد: از آنجا که برخورد قضاییِ صِرف به تنهایی نمی‌تواند راه حل برخورد با مفاسد باشد، رئیس‌جمهور این موضوع را مطرح کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied