شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

اتفاق تلخ امروز | ریزش ساختمان در کرمانشاه به سبک متروپل

ریزش ساختمان ۴ طبقه در کرمانشاه ۲نفر را به کام فوت فرو برد.

اتفاق تلخ امروز | ریزش ساختمان در کرمانشاه به سبک متروپل

به گزارش شمانیوز: مجتبی خالدی از ریزش ساختمان چهار طبقه در کرمانشاه خبر داد و گفت: یک ساختمان چهار طبقه در محدوده شهر نوسود کرمانشاه ریزش کرده است. احتمال اولیه این است که نشت گاز موجب این انفجار شده که در نهایت این ساختمان ریزش پیدا کرده است. تاکنون ۷ مصدوم از زیر آوار خارج شده‌اند که از این تعداد متأسفانه ۴ نفر وضعیت جسمانی مناسبی ندارند.

 

 

وی ادامه داد: احتمال نشتی گاز که منجر به انفجار شده باید مورد بررسی قرار گیرد و هنوز این احتمال که انفجار بر اثر نشت گاز بوده یا خیر دقیق نیست.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: تاکنون سه دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس و یک بالگرد به محل اعزام شده‌اند.

وی گفت: تا ساعت ۱۰:۴۵ امروز دو نفر در اثر این حادثه فوت کردند همچنین چهار نفر از مصدومان بد حال بوده و دو مصدوم نیز سرپایی درمان خواهند شد.

 

«نشت گاز» دلیل ریزش ساختمان

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه، اما در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: ریزش ساختمان چهار طبقه در نوسود پاوه تاکنون سبب فوت دو نفر شده و تعداد مصدومان نیز زیاد است.

هومن رفیعی گفت: چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به منطقه اعزام شده است.

وی عنوان کرد: درباره تعداد مصدومان و فوتی‌ها هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم، اما تعداد مصدومان بالا است و تاکنون دو نفر نیز فوتی گزارش شده است.

رفیعی گفت: مصدومان حادثه به طور عمده به بیمارستان پاوه منتقل شده‌اند و در صورت نیاز توسط بالگرد به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی افزود: هنوز از طرف مراجع مربوطه دلیل این حادثه مشخص نشده، اما بنابر اعلام منابع محلی نشت گاز سبب ریزش این ساختمان چهار طبقه شده است.

 

اعزام دو تیم تخصصی جست‌و‌جو و نجات در آوار

ولیپور  رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز اظهار کرد: ساعت ٩:١٠ روز جاری یک مورد حادثه انفجار واحد مسکونی در کرمانشاه، پاوه، بخش نوسود اعلام شد.

ولیپور با بیان اینکه دو تیم تخصصی جست و جو و نجات در آوار نیز به محل اعزام شدند ادامه داد: یک تیم سگ‌های زنده یاب نیز در محل حضور دارند و عملیات ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied