شمانیوز
شما نیوز

علی شادمان

علی شادمان عکس عشقش را منتشر کرد | رونمایی علی شادمان ستاره سریال یاغی از عشقش

علی شادمان ستاره سریال یاغی عشق اولش را معرفی کرد.

علی شادمان عکس عشقش را منتشر کرد | رونمایی علی شادمان ستاره سریال یاغی از عشقش

به گزارش شمانیوز: علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 آذر 1375 در ایلام است. علی شادمان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد.علی شادمان به تازگی در سریال یاغی خوش درخشیده است.

 

عکس خاطره انگیز و زیبای علی شادمان با اولین عشق اش

این روزها سریال یاغی با بازی تحسین برانگیز علی شادمان در حال پخش است. در سریال یاغی اثر محمد کارت علی شادمان در نقش جاوید گنجی ظاهر شده است، جوانی جنوب شهری که عاشق دختری به نام ابرا(الیکا ناصری) است و با مشکلات زیادی در راه عشقش روبروست. عاشقانه های خاص ابرا و جاوید در یاغی این سؤال را در ذهن بسیاری از مخاطبان و طرفداران علی شادمان ایجاد کرده که آیا او در واقعیت نیز عاشق است؟ در این بخش از نمناک عکس اولین عشق علی شادمان را منتشر کرده ایم.

 

عکس مادر علی شادمان، اولین عشق زندگی اش

بازیگر نقش کیوان در سریال کیمیا نه تنها با خواهرش رابطه دوستانه و خوبی دارد بلکه بسیار علاقمند به خانواده بوده و مادرش را اولین عشق زندگیش می‌داند و با انتشار تصویری متفاوت از خود و مادرش در اینستاگرامش نوشته است:

من

روی شانه های تو

همیشه همین بوده

اگر جسمم هم نبوده

غم ها و درد هایم روی شانه هایت بوده...

شادی هایم روی لبت به شکل یک تبسمِ با شکوه.

ای که من از « تو »

تو هم‌ دلیلی و هم مدلول هر چه که هست و هستم.

تو قدرتمند ترین زن زندگی منی

تو بند بند وجود منی

تو فرشته ی منی

تو اولین عشق زندگی منی

تو به واقع با شکوهی

« مامان »

تولدت مبارک من، بابا جانم و آرینا جانم

 

علی شادمان

 

تغییرات چهره علی شادمان از گذشته تا کنون

اگر فیلم میم مثل مادر را تماشا کرده باشید، حتما علی شادمان را در نقش سعید پسر بچه مبتلا به آسم به یاد می آورید. پسر بچه ای که از همان سنین کم قدرت بازیگری خود را به رخ کشیده و حالا پس از سالها در اثر محمد کارت در نقش جاوید در کنار بازیگرانی چون طناز طباطبایی، پارسا پیروزفر، امیر جعفری و... بسیار خوش درخشیده است.

اگر سری به صفحه اینستاگرام علی شادمان بزنید متوجه می شوید که او عکس دختری به نام آرینا را منتشر کرده و با جملات ناب احساسی او را زیباترین دختر جهان نامیده است. آرینا خواهر علی شادمان است که رابطه خواهر برادرانه خوبی با یکدیگر دارند تا جایی که جاوید سریال یاغی خواهرش را ابرو، شرف، برهان و دلیل، انگیزه و حتی وطن و استخوان خود می‌داند.

 

ازدواج علی شادمان 

علی شادمان مجرد می باشد و خبرهای موثقی از ازدواج او منتشر نشده است.

 

علاقمندی های علی شادمان

علی شادمان که از کودکی بازیگری را تجربه نمود، از سال ها پیش مستقل بوده و زیاد اهل بیرون رفتن از خانه نیست، او بیشتر زمانش را صرف مطالعه ، ورزش در باشگاه و دیدن فیلم می کند، به عکاسی علاقمند بوده و به شکل حرفه ای اینکار را انجام می دهد.

 

علی شادمان

 

ورود علی شادمان به عرصه هنر 

علی شادمان یکی از استعدادهای جوان بازیگر در سینمای کشورمان است که کار خود را از کودکی در سینما آغاز کرد، او سال 1385  در 10 سالگی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت.

رسول ملاقی پور به دلیل توانایی علی شادمان در نواختن ویولن، او را انتخاب کرده و مسیر جدیدی را برایش گشود. این هنرمند پس از بازی در میم مثل مادر در فیلم «صد سال به این سال ها» ایفای نقش نمود که اکران نشده است.  

 

درخشش علی شادمان در تلویزیون

علی شادمان در سومین تجربه خود در سریال سرزمین کهن بازی کرد و از  13 تا 15 سالگی درگیر ایفای نقش در این سریال بود.

نقش آفرینی او به دلیل عدم پخش ادامه سریال سرزمین کهن دیده نشد اما در سال 1394 با بازی در نقش کیوان پارسا کنار مهراوه شریفی نیا در سریال «کیمیا» شهرت قابل توجهی به دست‌آورد.

سریال محکومین، ماه و پلنگ و دیوار به دیوار 1 و 2 از دیگر کارهای علی شادمان در تلویزیون است.

 

علی شادمان

 

از بازیگری تا کارگردانی علی شادمان

علی شادمان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد. او با اینکه در دانشگاه در رشته کارگردانی تحصیل نمود اما بازیگری را بیشتر از کارگردانی دوست دارد و دغدغه اصلی اش بازیگری است.

بر اساس گفته های خودش کارگردانی خوانده است که در حکم چشم سومی برای نظاره و تقویت بازی اش باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied