شمانیوز
شما نیوز

مهشید جوادی

جوان شدن عجیب و غریب بازیگر سریال بچه مهندس | مهشید جوادی 20 سال جوان شد

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس عکسی جدید از خودش در اینستاگرامش منتشر کرد.

جوان شدن عجیب و غریب بازیگر سریال بچه مهندس | مهشید جوادی 20 سال جوان شد

به گزارش شمانیوز: مهشید جوادی بازیگر در 2 بهمن ماه سال 1374 در ارومیه متولد شد. مهشید جوادی اولین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. گرچه موفقیت این اثر  نسبت به آثار شاخص بعدی مهشید جوادی مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به حساب می آید و همکاری با هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

 

مهشید جوادی

 

نام : مهشید جوادی

متولد : 2 بهمن 1374 ارومیه

زمینه فعالیت : سینما و تلویریون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : لیسانس ریاضی

سالهای فعالیت : 1393 تاکنون

قد : 167 سانتیمتر

 

بیوگرافی کامل مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 اهل ارومیه بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد که از تئاتر شروع کرد و اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است.

عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

 

 

مهشید جوادی

 

شانسی بازیگر نشدم

خیلی اتفاقی وارد بازیگری نشده ام و قبل از ورود به این حرفه ، برنامه ریزی های شخصی مرتبط با این عرصه را داشتم .

او در 14 سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی را گذراند تا اینکه مدتی بعد به تئاتر پیوست و در سال 94 وقتی 20 ساله بود با سریال حورمت وارد شبکه استانی شد.

خانوم جوادی سابقا بازی در تئاتر های مختلفی در ارومیه و تهران را داشته است و سال 95 سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام دریا از وی در شبکه شما پخش شد.

 

شهرت با آنام

پس از مهاجرت به تهران و به دنبال فراخوان بازیگری سریال جدید جواد افشار تست داد و قبول شد به این ترتیب او در سال 1396 با سریال آنام در نقش جوانی مارال جلوی دوربین رفت.

 

مهشید جوادی

 

 

از دوره خبرنگاری تا تئاتر

در 14 سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی را گذراند تا اینکه مدتی بعد به تئاتر پیوست و در سال 94 وقتی 20 ساله بود با سریال «حورمت» وارد شبکه استانی شد.

سال 95 هم سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام «دریا» از وی در شبکه شما پخش شد که از آن سال به بعد به شهر تهران مهاجرت کرد.

 

خوش شانسی با افشار

یکی از خوش شانسی های زندگی ام بازی در سریال جواد افشار بود ایشان خیلی صبور است و به هیچ عنوان بازیگر را تحقیر نمی کند حتی اگر اولین بازی اش باشد.

از ایشان خیلی آموختم به همین خاطر از همکاری با این کارگردان لذت بردم.

خوشبختانه سریال آنام مورد پسند عام قرار گرفت ، نقش مارال را عاشقانه دوست داشتم چون منو یاد بچگی ها و زندگی های شهرستانی قدیم می انداخت.

 

مهشید جوادی در بچه مهندس 3

مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه مقدم در سریال بچه مهندس 3 است که در کنار بازیگرانی چون روزبه حصاری ، نسیم باقریان و یاسمن قلی پور به ایفای نقش می پردازد.

 

 

مهشید جوادی

 

وضعیت ازدواج و همسر مهشید جوادی

هنوز خبری در رابطه با ازدواج و همسر مهشید جوادی منتشر نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied