شمانیوز
شما نیوز

سلام فرمانده

پای سرود سلام فرمانده به کاخ سفید باز شد | سرود سلام فرمانده جهانی شد

سلام فرمانده نام نماهنگی با خوانندگی و محوریت ابوذر روحی- از مداحان اهل بیت (ع) و شاعری سید مهدی بنی هاشمی است که طی ماه های گذشته به همراه تعدادی از دهه ۹۰ ی ها به اجرا درآمده است

پای سرود سلام فرمانده به کاخ سفید باز شد | سرود سلام فرمانده جهانی شد

به گزارش شمانیوز: نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: به جرات می توان گفت که سرود «سلام فرمانده» در هر جایی که طنین انداز شود صدای آن پایه های کاخ سفید را لرزان می کند و دیری نخواهد پایید که همه مهدی باوران در شهرهای آمریکا و حتی در مقابل و درون کاخ سفید این سرود را زمزمه کنند.

نشریه اخبار داخلی سپاه درباره سرود سلام فرمانده نوشت: در روزهای گذشته سرود ساده و روان سلام فرمانده بر زبان و دل بسیاری از مومنان به ظهور حضرت مهدی(عج) در بسیاری از نقاط جهان جاری شده است و انگار دارد رشته های چندین ساله آنها را علیه اندیشه مهدویت در مقابله چشم میلیاردها انسان پنبه می کند، این شعر اگر چه در میان کودکان و نوجوانان جاذبه خود را دارد اما مفاهیم متعالی شیعه را در بحث ظهور در خود جای داده است و به جرات می توان گفت که این سرود در هر جایی که طنین انداز شود صدای آن پایه های کاخ سفید را لرزان می کند و دیری نخواهد پایید که همه مهدی باوران در شهرهای آمریکا و حتی در مقابل و درون کاخ سفید این سرود را زمزمه کنند.

سلام فرمانده نام نماهنگی با خوانندگی و محوریت ابوذر روحی- از مداحان اهل بیت (ع) و شاعری سید مهدی بنی هاشمی است که طی ماه های گذشته به همراه تعدادی از دهه ۹۰ ی ها به اجرا درآمده است.

 

 

زوایای پنهان از سرود «سلام‌ فرمانده»

مدیرمسئل روزنامه کیهان نوشت: «سلام‌ فرمانده» نشان داد وقتی شواهد دلالت بر وسعت نفوذ باورها دارد نباید منتظر ماند

 حسین شریعتمداری :در یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: «مارپیچ سکوت»، یک دالان و کریدور فرضی است که دیواره آن را رسانه‌ها می‌سازند. کاربرد مارپیچ سکوت هنگامی است که اعتقادات و باورهای مردم با اهدافی که دشمن درپی آن است همخوانی نداشته باشد. دشمن در این حالت باور اکثریت را درون مارپیچ سکوت می‌ریزد و با استفاده از رسانه‌هایی که در اختیار دارد و روزنامه‌نگاران مزدوری که به خدمت گرفته است، تلاش می‌کند تا باورها و اعتقادات مورد قبول اکثریت مردم را در اقلیت و باورهای مورد نظر خود را به عنوان باور و خواست اکثریت مردم معرفی کند!

اگر دشمن در بهره‌گیری از این ترفند موفق شود، کمترین نتیجه آن، این خواهد بود که شمار قابل توجهی از مردم دیدگاه خود را در اقلیت تلقی کرده و ترجیح می‌دهند نظرشان را ابراز نکنند و در این حالت فضای جامعه به نفع دیدگاه دشمن شکل می‌گیرد و خطرناک‌تر آنکه نسل جدید از فضای موجود آدرس غلط دریافت می‌کند!

به سرود فاخر، جذاب و روح‌نواز «‌سلام فرمانده‌» اشاره کرد. این سرود از نخستین روزهای اجرای آن با انبوه پر حجمی از تبلیغات سوء دشمنان ریز و درشت خارجی و داخلی رو‌به‌رو شد ولی علی‌رغم این حجم گسترده هجوم، همه‌روزه بر استقبال پر شور مردم به ویژه نسل جوان و دهه نودی‌ها از آن افزوده شده است تا آنجا که کمتر کسی را می‌توان یافت که سرود سلام فرمانده را زیر لب زمزمه نکند‌. سلام فرمانده، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و از جهان اسلام نیز فراتر رفته و همچنان به تسخیر قلب‌ها و حرکت ‌پُرشتاب خود ادامه می‌دهد. گستره فراگیر و پُر‌شتاب این سرود سند محکمی است که از باور عمیق و عشق مثال‌زدنی مردم از همه اقشار و طیف‌ها به حضرت صاحب‌الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء حکایت می‌کند باوری که تحقق آن را در انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن می‌دانند. در مثل، همان صلوات بلند است که عاشقان آل‌الله و دلباختگان بقیهًْ‌الله را در فراخوانی ملکوتی به میدان آورده است و خشم دشمن نیز که به هذیان‌گویی شبیه است سند دیگری بر عظمت آن است.

 و حالا این سؤال در میان است که وقتی همه شواهد از عمق و وسعت باورهای اسلامی و انقلابی در میان مردم حکایت می‌کند چرا باید صبر کنیم تا حماسه‌هایی نظیر سه نمونه یاد شده به میان کشیده شود و آنگاه گستره دلباختگی توده‌های عظیم مردم به اسلام و انقلاب و نظام را به نمایش بگذاریم؟ 

طرح عادلانه کردن یارانه‌ها با تبلیغات سوء و کم‌نظیر دشمنان بیرونی و پادوهای داخلی آنها رو‌به‌رو شد ولی در مجموع از جمعیت ۸۵ میلیونی ایران اسلامی فقط چند هزار نفر در ۱۴ استان کشور به خیابان آمدند و بسیاری از آنها نیز از یک سو بعد از توضیح مسئولان و از سوی دیگر با مشاهده اراذل و اوباشی که جلودار بودند پا پس کشیدند./ 55 آنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied