شمانیوز
شما نیوز

عصرجدید

زمان پخش فینال عصرجدید اعلام شد | معرفی فینالیست های عصرجدید

فینال فصل سوم مسابقه استعداد یابی «عصرجدید» شب عید قربان روی آنتن شبکه سه می‌رود.

زمان پخش فینال عصرجدید اعلام شد | معرفی فینالیست های عصرجدید

به گزارش شمانیوز: فینال فصل سوم مسابقه استعداد یابی عصرجدید نیمه تیرماه ضبط و در شب عید سعید قربان مصادف با یکشنبه هجدهم خرداد از شبکه سه پخش می‌شود.

فینالیست‌های فصل سوم عصرجدید هفته گذشته طی دو برنامه و از طریق نظرسنجی مردمی انتخاب شدند. طبق آرای مخاطبان ؛ «ساینا شیخی»دررشته «دوبلاژ»، «احسان یاسین» و «علی طولابی» در رشته «خوانندگی»، «پهلوانک‌های ایران‌زمین»در رشته« ورزش زورخانه‌ای» ، ستیلا و آنیسا دررشته «آکروبات » و پیمان ابراهیمی در رشته «استندآپ کمدی» راهی مرحله فینال شدند.

پس از پخش برنامه فینال، مخاطبان به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا به نفر یا نفرات برگزیده خود رای بدهند. طبق برنامه ریزی انجام شده درشب عید غدیرخم و طی ویژه برنامه‌ای نفرات برگزیده فصل سوم «عصرجدید» معرفی خواهند شد.

برنامه «عصرجدید» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی و با هیات داورانی متشکل از امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایون فر و ژاله صامتی تولید و روانه آنتن شد. این برنامه همزمان با شروع سال نو پخش خود را از شبکه سه آغاز کرد. گفته می‌شود این فصل از عصرجدید، آخرین فصلی است که با اجرا و تهیه احسان علیخانی تولید می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied