شمانیوز
شما نیوز

سهام عدالت

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | خبر خوش به جاماندگان سهام عدالت

به گفته معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه جاماندگان سود سهام عدالت در اواخر تیر ماه منتظر واریز مرحله سوم سود این سهام باشند.

زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | خبر خوش به جاماندگان سهام عدالت

به گزارش شمانیوز: معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: مرحله سوم واریز سود سهام عدالت که مشروط به دریافت شماره شبای جاماندگان است؛ در اواخر تیر انجام می‌شود.

ایرنا گزارش داد، محمود حسنلو امروز درباره آخرین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان گفت: سپرده‌گذاری مرکزی بعد از دریافت شماره شبای بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت در اواخر اردیبهشت، سود این عده از جاماندگان را واریز کرد.

 

اعلام زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت

حسنلو با بیان این که برخی از جاماندگان سهام عدالت، در مرحله دوم واریز سود سهام عدالت سال‌های ۹۸ و ۹۹ را هم‌زمان با یکدیگر دریافت کردند، اظهار کرد: مرحله سوم واریز سود سهام عدالت که مشروط به

وی تصریح کرد: براساس آخرین آمارها حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مشمولین سهام عدالت به دلیل عدم ارائه شماره شبا، سود دریافت نکرده‌اند که باید با ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت در آن در فرایند دریافت سود سهام عدالت قرار گیرند.

او افزود : مشمولان سهام عدالت برای عملکرد سال ۹۹ برای سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود یک میلیون و صد هزار تومان و برای سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود ۵۸۰ هزار تومان سود دریافت کرده‌اند.

 

وضعیت سود سنواتی سهام عدالت

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوارق بهادار و تسویه وجوه در خصوص مطالبات سود سنواتی سهام عدالت برای قبل از سال ۹۸ نیز گفت: واریز سود سهام عدالت برای قبل از سال ۹۸ در حیطه وظایف و اختیارات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیست و مربوط به سازمان خصوصی‌سازی می‌شود.

دریافت شماره شبای جاماندگان است در اواخر تیر انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied