شمانیوز
شما نیوز

سهام عدالت

زمان واریز قطعی سود سهام عدالت اعلام شد | جاماندگان سهام عدالت بخوانند

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: مرحله سوم واریز سود سهام عدالت که مشروط به دریافت شماره شبای جاماندگان است.

زمان واریز قطعی سود سهام عدالت اعلام شد | جاماندگان سهام عدالت بخوانند

به گزارش شمانیوز: واریز سود سهام عدالت هر سال در اسفندماه انجام می شود و البته تعدادی از افراد به دلایل مختلف مانند نادرست بودن شماره شبا و یا ثبت نام نکردن در سامانه سجام، از دریافت این سود جامانده اند.

در سال‌های گذشته این سود به افراد جامانده واریز نمی شد؛ اما در دوره جدید مدیریت در سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار، افراد می توانند با تکمیل اطلاعات خود، این سود را دریافت کنند.

محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در این زمینه می گوید: مرحله سوم واریز سود سهام عدالت که مشروط به دریافت شماره شبای جاماندگان است؛ در اواخر تیر انجام می‌شود.

حسنلو تصریح کرد: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بعد از دریافت شماره شبای بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت در اواخر اردیبهشت ماه، سود این عده از جاماندگان را واریز کرد.

وی با بیان این که برخی از جاماندگان سهام عدالت، در مرحله دوم واریز سود سهام عدالت سال‌های ۹۸ و ۹۹ را همزمان با یکدیگر دریافت کردند، ادامه داد: مرحله سوم واریز سود سهام عدالت که مشروط به دریافت شماره شبای جاماندگان است در اواخر تیر ماه صورت می‌گیرد.

تاکنون حدود 4 هزار میلیارد تومان سود سنواتی به حساب دو میلیون و 900 هزار از سهامداران از طریق سامانه سجام واریز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied