شمانیوز
شما نیوز

سید بشیر حسینی

رقص داور عصرجدید در خیابان با حالت عجیب | واکنش تند همسر داور عصرجدید به رقص شوهرش

فیلم رقص سید بشیر حسینی در فضای مجازی دست به دست می شود که باعث جنجال و حواشی برای داور عصر جدید شده ، تا جایی که سید بشیر حسینی واکنش نشان داده و در پیج اینستاگرامش نوشته خبر دورغین… زود باور نکنیم .

رقص داور عصرجدید در خیابان با حالت عجیب | واکنش تند همسر داور عصرجدید به رقص شوهرش

به گزارش شمانیوز: فیلم رقص سید بشیر حسینی در فضای مجازی دست به دست می شود که باعث جنجال و حواشی برای داور عصر جدید شده ، تا جایی که سید بشیر حسینی واکنش نشان داده و در پیج اینستاگرامش نوشته خبر دورغین… زود باور نکنیم. سید بشیر حسینی یکی از داوران برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی بود. همسر سید بشیر حسینی نسبت به شایعه پراکنی‌های فضای مجازی با ارائه توضیحاتی واکنش نشان داد. یکی از داوران عصر جدید سید بشیرحسینی بود که با حضور و داوری در این برنامه بیش از پیش شناخته شد. او پیش از برنامه عصر جدید در در چند برنامه به عنوان کارشناس حضور داشته و دارای سوابق بسیاری در زمینه فرهنگی و رسانه است اما شهرتش با برنامه عصر جدید رقم خورد.

 

 

بیوگرافی سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی متولد 15 آذر 1360 در اصفهان، کارشناس و پژوهشگر است.

او دارای مدرک  کارشناسی ارشد رشته حقوق و دکترای رشته فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق است و به زبان های فرانسه، انگلیسی و عربی مسلط است.

دکتر بشیر حسینی رئیس شورای سیاستگذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای، مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و مشاور دانشگاهی و استعدادیابی است.

داور عصر جدید مولف چند کتاب به نام 150 هشتگ و کتاب فکر و سواد رسانه ای مقطع دهم، مهارت هایی برای خواندن و دیدن و شنیدن در شبکه های اجتماعی، ماه عسل مجردها، آینده پژوهی تحولات وب و ... می باشد.

 

سید بشیر حسینی

 

همسر و فرزندان سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی سالها قبل ازدواج کرده و دارای دو پسر بنام سید مسیح، سید امیر مهدی و یک دختر بنام محیا سادات است.

 

نام اصلی : سید بشیر حسینی اسفیدواجانی

متولد : 15 آذر 1360 تهران

زمینه فعالیت : تلویزیون

پیشه : مجری و کارشناس

مدرک تحصیلی : دکترای فرهنگ و ارتباط

قد : 181 سانتیمتر

فرزندان : مسیحا، محیا و امیرمهدی

 

سید بشیر حسینی

 

تحصیلات

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) و دکترای فرهنگ و ارتباط می باشد ، تا سطح 2 حوزه نیز درس خوانده و حالا در تلویزیون حضور دارد.

 

از دانشگاه تا زبان فرانسه

دکتر بشیر حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و از اساتید دانشگاه امام صادق ، دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی (ره) می باشد ، به زبان فرانسه و عربی نیز تسلط دارد.

 

سید بشیر حسینی

 

جوان برگزیده سال

سید بشیر حسینی در سال 1385 وقتی 25 ساله بود بعنوان جوان برگزیده کشوری در جشنواره «قابی برای جوانی» انتخاب و معرفی شد.

 

حضور در برنامه عصر جدید به عنوان داور

دکتر حسینی با وجود چندین عنوان کاری دیگر ، حالا بعنوان داور در برنامه شوی استعدادیابی احسان علیخانی بنام عصر جدید در تلویزیون و شبکه 3 حضور دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied