شمانیوز
شما نیوز

آزیتا حاجیان

تعریف و تمجید آزیتا حاجیان از شوهر ملیکا شریفی نیا + عکس

آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا مدتی است با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به نام محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است.

تعریف و تمجید آزیتا حاجیان از شوهر ملیکا شریفی نیا + عکس

به گزارش شمانیوز: آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا مدتی است با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به نام محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا است آزیتا حاجیان مادر مهراوه و ملیکا شریفی نیا (بازیگران) است. آزیتا حاجیان در مصاحبه ای گفت: من هم خیلی ساده زندگی ام را شروع کردم عروسی نگرفتیم، لباس عروسی نپوشیدم و مهریه ام دوازده سکه بود.

 

شما در ازدواج ملیکا چقدر دخالت کردید؟

خدا را شکر داماد خوبی نصیبم شده، او پسر با مسوولیتی است و نسبت به هم سن و سال هایش با مطالعه و باسواد. هنگام ازدواج آنها من تا آنجا که می توانستم همراهی شان کردم ولی در یک مورد خیلی دخالت کردم که به خاطر این کار مهرآوه و ملیکا من را متهم می کنند که من هم می پذیرم و می گویم باشه، قبول و هنوز هم به کاری که کردم، اعتقاد دارم.

 

چند سالتان بود که اولین فرزندتان یعنی مهرآوه به دنیا آمد؟

بیست و سه سالم بود یعنی یک سال بعد از ازدواجم، من عاشق بچه بودم. به همین انگیزه هم ازدواج کردم و خوشبختانه خیلی زود هم بچه دار شدم. البته اولش یک خرده می ترسیدم چون مهرآوه خیلی کوچولو بود و فقط دو کیلو و هفتصد و پنجاه گرم وزن داشت. یک فسقلی به تمام معنا! نگهداری از بچه خیلی کار سختی است. مادرم در مراقبت و نگهداری از مهرآوه به من خیلی کمک کرد و او خیلی شیرین بود.

آزیتا حاجیان از مادر شدنش میگوید!

وقتی ملیکا به دنیا آمد، بزرگ تر شده بودم، تجربه بزرگ کردن مهرآوه را داشتم و شرایط زندگی مان هم بهتر شده بود، در نتیجه بزرگ شدن او را بیشتر لمس کردم اما نه به اندازه بعضی از مامان ها و الان خیلی دلم می خواهد نوه دار شوم چون نوه سختی های نگهدار ی اش با مامانش است و شیرینی هایش برای مامان بزرگش (با خنده).

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied