شمانیوز
شما نیوز

الهام حمیدی

اظهار جنجالی الهام حمیدی در اینستاگرام | الهام حمیدی من هیچ وقت عمل زیبایی انجام ندادم

الهام حمیدی در یک لایو اینستاگرامی از صفحه شخصی اش در مورد غیبت طولانی خود از عرصه سینما و تلویزیون گفت. یکی از کاربران در لایو به خانم حمیدی گفت که چرا به خاطر عمل های زیبایی متعددی که انجام داده چهره ای مصنوعی پیدا کرده که او در پاسخ گفت هیچ عمل زیبایی انجام نداده و آنچه کاربران می بینند چهره طبیعی اش است.

اظهار جنجالی الهام حمیدی در اینستاگرام  |  الهام حمیدی من هیچ وقت عمل زیبایی انجام ندادم

الهام حمیدی هنرپیشه ۴۲ ساله کشورمان بهمن ماه سال گذشته بود که خبر ازدواجش را رسما به سمع و نظر هوادارانش رساند. این دومین باری است که خانم بازیگر الهام حمیدی ازدواج کرده. در مورد علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی اطلاعات زیادی در دست نیست و  الهام حمیدی نخستین بار در جشن حافظ سال ۹۸ از همسرش رونمایی کرد.

بعد از حضور یکباره در جشن حافظ ۹۸ خانم حمیدی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود خبر ازدواجش را منتشر کرد.

الهام حمیدی

برخی گفته اند همسر الهام حمیدی در کار تجارت است و از تجار معروف تهرانی است. آقای علیرضا صادقی ظاهرا در کشورهای حاشیه خلیج فارس کسب و کار پر سودی دارد. در این یکسال خانم حمیدی با انتشار گاه به گاه پست های اینستاگرامی هوادارانش شرحی مختص از زندگی تازه اش با علیرضا صادقی به دنبال کنندگانش می داد. اما مدتی بود که خبری از این هنرپیشه نمی شد تا اینکه مشخص شد الهام حمیدی باردار است و به زودی مادر می شود. سورپرایزهای خانم حمیدی برای هوادارانش تمامی نداشت و او در تاریخ ۱۲ خردادماه امسال با انتشار تصویر زیر خبر فرزند دار شدنش را به سمع و مخاطبانش رساند.

خانم حمیدی جمعه گذشته در یک لایو اینستاگرامی از صفحه شخصی اش در مورد غیبت طولانی خود از عرصه سینما و تلویزیون گفت. یکی از کاربران در لایو به خانم حمیدی گفت که چرا به خاطر عمل های زیبایی متعددی که انجام داده چهره ای مصنوعی پیدا کرده که او در پاسخ گفت هیچ عمل زیبایی انجام نداده و آنچه کاربران می بینند چهره طبیعی اش است. خانم حمیدی گفت من تا حالا تزریق بوتاکس انجام نداده ام و در بخش هایی از لایو با نشان دادن چین و چروک های پیشانی اش سعی در اثبات این ادعا داشت. الهام حمیدی در ادامه گفت البته کارهای زیبایی را رد نمی کنم. چراکه نه! آدم باید همیشه به پوستش برسد و جلوی پیری زودرس را بگیرد.

الهام حمیدی

همسر الهام حمیدی

خانم حمیدی همچنین در مورد فرزندش گفت که نام او را الوین گذاشته است و در توضیحات این اسم گفت که الوین به معنای گل بهشتی است و فعلا علاقه ای به انتشار عکس های پسرش ندارد اما به محض اینکه پسرش بزرگتر شود عکس های او را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد.

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دارد و دو برادر کوچکتر از خود دارد. پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده و عموی پدرش گوینده رادیو بوده است. خانم حمیدی تنها یک ترم در کلاسهای بازیگری شرکت کرده است و در همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد.

خانم حمیدی در جوانی یکبار ازدواج کرده اما این ازدواج دوام چندانی نداشت و به جدایی منجر شد.

تغییر چهره الهام حمیدی از گذشته تا کنون

الهام حمیدی یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن ایرانی است که در ذهن مخاطبان تلویزیون با بازی درخشانش در سریال هایی همچون یوسف پیامبر، شوق پرواز، مختارنامه و... ماندگار شده است. الهام حمیدی چهره آرام و خاصی داشته و مخالف عمل‌ های زیبایی می باشد، به همین دلیل در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک عکس قدیمی این بازیگر را منتشر نموده ایم تا کاربران به تغییر چهره او از گذشته تا کنون پی ببرند.

الهام حمیدی

بچگی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 8 آذر 1356 در تهران است. استعداد هنری در خانواده حمیدی موروثی می باشد و پدرش در جوانی از بازیگرن تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود. الهام حمیدی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن می باشد که بعد از شرکت در کلاس های بازیگری وارد دنیای هنر شد.

ایفاگر نقش آسنات در یوسف پیامبرعلاوه بر بازیگری مدتی مزون لباس داشت و طراحی لباس می کرد و بسیاری از کارهای هنری از نقاشی و کارهای دستی را تفننی و گاهی حرفه‌ ای دنبال نموده است.

ازدواج، همسر و فرزندان الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از ورود به بازیگری و در سن 20 سالگی در سال 1376 ازدواج کرد، اما این رابطه دوام چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد. این بازیگر محبوب تلویزیون و سینمای ایران پس از طلاق تا 21 سال ازدواج نکرد و برای بار دوم در 13 بهمن 1397 در 41 سالگی با علیرضا صادقی ازدواج کرد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی و همسرش علیرضا صادقی

همسر این خانم هنرمند در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد. الهام حمیدی دو سال پس از ازدواجش در سال 1399 برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد. نام پسر الهام حمیدی "الوین" به معنای گل بهشتی است. او تنها پس از گذشت یک سال و پنج ماه از تولد پسرش خبر تولد فرزند دوم (دختر) خود را رسانه ای کرد. الهام حمیدی هنوز نام دخترش را اعلام نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied