شمانیوز
شما نیوز

سریال پایتخت |‌ شهره لرستانی

ماجرای خواستگاری بازیگر محجوب سریال پایتخت از شهره لرستانی |‌ شهره لرستانی جواب مثبت داد ؟

جزییات جدید از بازیگر سریال پایتخت و خواستگاری اش جنجالی شد .

ماجرای خواستگاری بازیگر محجوب سریال پایتخت از شهره لرستانی |‌ شهره لرستانی جواب مثبت داد ؟

به گزارش شمانیوز :‌ مهران احمدی بازیگر معروف سریال پایتخت در فیلم سینمایی هزارپا همبازی شهره لرستانی بود او در این فیلم نقش خواستگار شهره لرستانی را بازی می کرد . بازیگر سریال پایتخت در چندین فیلم سینمایی طنز نیز حضور داشت این ویدیو از خواستگاری بازیگر سریال پایتخت به بهانه اخبار و وایرال شدن شهره لرستانی منتشر شده است . در ادامه ویدیوی دیده نشده از بازیگر سریال پایتخت و شهره لرستانی را می بینید . 

بیوگرافی شهره لرستانی

شهره لرستانی ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در شهر تهران به دنیا آمد. او در سال ۱۳۶۹ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی و در سال ۱۳۷۳ در رشته فیلمنامه‌نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در مقطع کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل شد.

شهره لرستانی

ازدواج، همسر و فرزندان شهره لرستانی

به گفته خودش او تا کنون ازدواج نکرده و همسر و فرزندی ندارد.

شهره لرستانی

خانواده شهره لرستانی

شهره لرستانی در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر و یک برادر دارد. پدر او در سال ۱۴۰۰ فوت کرد.

شهره لرستانی

فعالیت هنری شهره لرستانی

این بازیگر با استعداد فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۴ با نقش آفرینی در نمایش‌های دانشجویی از جمله آدم‌برفی، زیبایی بی‌اعتنا، من به باغ عرفان، آژاکس، پیشنهاد ازدواج و تبعیدی‌ها آغاز کرد و بازی در تئاتر را تا سال ۱۳۶۹ ادامه داد. شهره لرستانی اولین تجربه بازی در سینما را با فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوود نژاد، در سال ۱۳۷۰ داشت. وی تا کنون کارگردانی تئاترهای زیادی را به عهده داشته است که نمایش سلطان مار نوشته بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ترین اجراهای تئاتر در دهه هفتاد از جمله کارهای او به شمار می‌رود. همچنین مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که وی به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته است.

شهره لرستانی

شهره لرستانی در خوشنام

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی یکی از مجموعه‌های جدید طنز در تلویزیون است. شهره لرستانی در این سریال با بازیگرانی همچون سحر ولدبیگی، فریده سپاه منصور، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی‌فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوود نژاد و … همکاری می‌کند. همچنین کاهش وزن و لاغری شهره لرستانی در این سریال مورد توجه تماشاگران زیادی قرار گرفت.

 

فیلم‌های سینمایی شهره لرستانی

نیاز، به کارگردانی علیرضا داودنژاد

آذرخش، به کارگردانی احمدرضا درویش

مأموریت آقای شادی، به کارگردانی محمدرضا زهتابی

پناهنده، به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور

مروارید سیاه، به کارگردانی حبیب‌اله بهمنی و شفیع آقا محمدیان

لیلی با من است، به کارگردانی کمال تبریزی

توطئه، به کارگردانی علی قوی‌تن

محبوبه، به کارگردانی احمد حسنی مقدم

زیر درخت هلو، به کارگردانی ایرج طهماسب

گیس‌بریده، به کارگردانی جمشید حیدری

اخراجی‌ها، به کارگردانی مسعود ده نمکی

نصف مال من، نصف مال تو، به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد

تسویه‌حساب، به کارگردانی تهمینه میلانی

اخراجی‌ها ۲، به کارگردانی مسعود ده نمکی

کیش و مات، به کارگردانی جمشید حیدری

یک جیب پر پول، به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی

حلقه‌های ازدواج، به کارگردانی شاهین باباپور

ایران برگر، به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی

آشوب، به کارگردانی کاظم راست‌گفتار

۲۴ سپتامبر، به کارگردانی مریم ابراهیم‌وند

شکلاتی، به کارگردانی سهیل موفق

دم‌سرخ‌ها، به کارگردانی آرش معیریان

خجالت نکش، به کارگردانی رضا مقصودی

به وقت خماری، به کارگردانی محمدحسین لطیفی

هزارپا، به کارگردانی ابوالحسن داوودی

آپاچی، به کارگردانی آرش معیریان

اژدر، به کارگردانی رضا سبحانی

 

 مهران احمدی: کَلک سینما در دوسال آینده کنده است

مهران احمدی یکی از بازیگران فیلم سینمایی «روز ششم» گفت: این روزها اوضاع سینما مانند سایر بخش ها خوب نیست و به نظر می‌رسد، با این وضعیت در دوسال آینده کلک سینما کنده است و ما باید به دنیال کار دیگری برویم.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده؛ اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «روز ششم» با حضور حجت قاسم زاده اصل کارگردان و بازیگران فیلم جمعه سوم تیرماه در پردیس سینمایی کورش در دو سانس  برگزار شد.

 حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای  فیلم راضی از سینما خارج شوید. 

مهران احمدی یکی از بازیگران فیلم با تشکر از حضور تماشاگران گفت: این روزها اوضاع سینما مانند سایر بخش ها خوب نیست و به نظر می رسد با این وضعیت در دوسال آینده کلک سینما کنده است و ما باید به دنیال کار دیگری برویم.

وی ادامه داد: من اتفاقا آشپز خوبی هستم و شاید بتوانم در آینده به جای فعالیت در سینما آشپزی کنم اما همچنان امیدوارم که اوضاع سینما بهتر از این بشود و تماشاگران از دیدن فیلم لذت ببرند.

احمدی با اشاره به آشنایی و دوستی چندین ساله خود با حجت قاسم زاده اصل گفت: من چند فیلم مختلف با ایشان کار کردم و فیلم «روز ششم» به اصطلاح اولین فیلم بلند سینمایی ایشان است اما او سابقه خوبی در کارگردانی دارد.

وی ادامه داد: همه ما وقتی در فیلم اول یک کارگردان حضور پیدا می کنیم تلاش می کنیم تا یک اثر درجه یک خلق کنیم و از خیلی مسائل عبور می کنیم تا یک اثر خوب ساخته شود و در فیلم «روز ششم» نیز این اتفاق رخ داد و ما شاید یک فیلم خوب هستیم.

بهاره افشاری نیز با اشاره به اینکه بازی در فیلم «روز ششم» را بسیار دوست دارد، گفت: قطعا در شرایط اقتصادی فعلی و با مشکلاتی که وجود دارد سینما رفتن اولویت خیلی از افراد نیست و اینکه امروز کسانی مثل شما برای تماشای فیلم به سالن سینما می آیند بسیار ارزشمند است.

مصطفی زمانی بازیگر دیگر فیلم نیز بیان داشت: سالها پیش که برای بازیگری تست می دادم و به دفاتر مختلف می رفتم روزی به دفتری رفتم که قرار بود حجت قاسم زاده اصل تست بگیرد و برای یک فیلم بازیگر انتخاب کند. من در آن تست پذیرفته شدم و حتی قاسم زاده اصل به من گفت اگر اجازه انتخاب داشتم قطعا تو را انتخاب می کردم اما مجبورم از بازیگران شناخته شده و حرفه ای استفاده کنم اما مطمئنم که تو بازیگر خوبی می شوی. آن ماجرا گذشت و امروز بعد از 17 سال ما باهم در یک فیلم همکاری کردیم.

در این مراسم محسن مسافرچی پخش کننده و مهدی حسینی نیا ، بهرام ابراهیمی، نیلوفر کوخانی بازیگران دیگر این در مراسم حضور داشتند و طی سخنان کوتاهی از مردم برای حضور در تماشای فیلم «روز ششم» تشکر کردند 

 

مهران احمدی بازیگر نقش شکیب در دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته دهم تیرماه 96 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری به علت کمردرد شدید این برنامه را به صورت نشسته اجرا کرد و از بینندگان به دلیل اینکه نمیتواند حرکت کند عذرخواهی کرد.

مهران احمدی بازیگر نقش شکیب و بهبود فریبا مهمان شب گذشته برنامه دورهمی شد و بعد از سلام و احوال پرسی با مردم از جدی بودن در کارش گفت و ادامه داد:بعد از ناموس این حرفه برایم مهم ترین چیز در دنیاست و در آن بسیار جدی هستم چون 25 سال از عمرم را برای آن گذاشته ام و شب روزم با فکر بازیگری گذشته است. به نظر من نسل جوان ، نسل کم دغدغه تری نسبت به گذشته است و در حال حاضر مردم به بازیگری به عنوان یک سرگرمی نگاه میکنند.

 

خاطره مهران احمدی از خاله پیرش در دورهمی

مهران احمدی ادامه داد :زمانی که من به دانشکده رفتم و بازیگری خوندم یک خاله پیر داشتم که از من پرسید چه درسی خوانده ای وقتی گفتم بازیگری تعجب کرد و پرسید مگر بازیگری هم درس خواندن و لیسانس دارد؟ حالا که خوانده ای بلندشو و کمی برایمان برقص .... باید بگویم که نگاه مردم به بازیگری جدی نیست. من سال 73 وارد دانشکده بازیگری دانشگاه تهران شدم و قبل از آنهم تئاتر کار میکردم و در حال حاضر 44 سال سن دارم.

بازیگر نقش شکیب از مهارتش در حرفه آشپزی گفت و ادامه داد :اگر روزی نتوانم بازی کنم حرفه های دیگری بلد هستم که بتوانم از طریق آنها کسب درآمد کنم . مثلا من آشپز خوبی هستم و انواع خورش ها و کباب را عالی درست میکنم و بیزینس من بسیار خوبی نیز هستم.

 

ماجرای ازدواج مهران احمدی

مجری دورهمی از مهران احمدی پرسید عاشق شدی؟ بازیگر پایتخت گفت :بله عشق من و همسرم در یک نگاه رخ داد و در اولین نگاه عاشق هم شدیم و این عشق به ازدواج ختم شد و دختری به نام باران دارم که به همراه همسرم در استودیو حاضر هستند. ما مراسم عروسی نگرفتیم و بعد از عقد راهی خانه خودمان شدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی