شمانیوز
شما نیوز

ژاله صامتی

خداحافظی ژاله صامتی با مردم | ژاله صامتی در عصرجدید خودش را از چشم انداخت

صحبت‌های احساسی ژاله صامتی در شب فینال عصر جدید را در ویدئو زیر ببینید.

خداحافظی ژاله صامتی با مردم | ژاله صامتی در عصرجدید خودش را از چشم انداخت

ژاله صامتی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . ژاله صامتی در سریال ها و فیلم های مختلف ایفای نقش کرده است . ژاله صامتی در سریال زیرخاکی نیز نقش همسر پژمان جمشیدی را ایفای نقش کرده است . در ادامه ویدیوی  از ژاله صامتی در عصر جدید را مشاهده می کنید . 

 ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر در رشته آکروبات نمایشی و هوایی، پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی، احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی، ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته دوبله، علی طولابی از کوهدشت لرستان در رشته خوانندگی و گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین از استانهای مختلف ایران در رشته ورزش باستانی رقیبان مرحله نهایی عصر جدید بودند.

تنها داور مرحله فینال عصر جدید، مردم و بینندگان بودند به فینالیست محبوب خود رای داند تا به تندیس طلایی قهرمانی برسد.

تعداد آرای برندگان نهایی فصل سوم عصر جدید

احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی با کسب ۳ میلیون و ۸۹هزار و ۷۹۸ هزار رای نفر ششم فصل سوم عصر جدید شد.

ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر در رشته آکروبات نمایشی و هوایی با ۳ میلیون و ۱۲۴هزار و ۳۶۱رای نفر پنجم فصل سوم عصر جدید شدند.

ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته دوبله با ۳ میلیون و ۲۶۳هزار و ۶۰۷ هزار رای نفر چهارم فصل سوم عصر جدید شد.

پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی با ۳ میلیون و ۶۷۷ و ۹۱۴هزار رای نفر سوم فصل سوم عصر جدید شد.

گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین با ۴ میلیون و ۵۹هزار و ۸۵۴ هزار رای نایب قهرمان فصل سوم شدند.

علی طولابی از کوهدشت لرستان در رشته خوانندگی نیز با بیش از ۵ میلیون و ۵۶۲ و ۴۵۳ رای قهرمان فصل سوم عصر جدید شد.

ژاله صامتی

چکیده ای از بیوگرافی ژاله صامتی

نام : ژاله

نام خانوادگی : صامتی

تولد : 14 فروردین 1351 در تهران

پیشه : بازیگر

سالهای فعالیت : از سال 1368 تاکنون

همسر : ایرج سنجری

فرزندان : دو دختر به نام های یاس و نیاز

ژاله صامتی اهل کجاست ؟

متولد تهران است و پدر و مادرش اصالتا اهل ازنا در استان لرستان هستند.

خانم صامتی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد. که به جز بازیگری، کارگردان تئاتر و متولی مدرسه بازیگری است.

خانم ژاله صامتی، در سال 1369 وارد دانشگاه شد و از آنجا کار تئاتر دانشجویی را آغاز کرد تا اینکه در سال 1372 در فیلم «دت یعنی دختر» جلوی دوربین رفت. و پس از آن در سال 1373 در فیلم «دشت ارغوانی» نقش اول را ایفا کرد.

ژاله صامتی در سال 1375، با بازی کردن در سریال «یحیی و گلابتون» وارد تلویزیون شد. و در سال 1378 در سریال «آژانس دوستی» ایفای نقش کرد. وی بعد از بازی در سریال «کارگاه شمسی و دستیارش مادام» در سال 1380، به مدت طولانی فیلمی در تلویزیون بازی نکرد. تا اینکه در سال 1396 با بازی در سریال «نفس» به تلویزیون بازگشت.

 

عکس های خانواده ژاله صامتی بازیگر تگزاس 2

ژاله صامتی بازیگری که به تازگی با ایفای نقش در فیلم سینمایی تگزاس 2 به سینماها آمد یکی از هنرمندانی است که سالها پیش ازدواج کرده است و دو دختر به نام های یاس و نیاز دارد.

ایرج سنجری بازیگر ، مترجم و دوبلور کشورمان همسر ژاله صامتی است و این زوج هنرمند از زوج ها وفادار دنیای هنر هستند که به تازگی داماد دار هم شده اند.

ژاله صامتی بازیگری را از سال 72 در سینما آغاز کرد و سریال یحیی و گلابتون اولین سریال تلویزیونی او در سال 75 بود. آژانس دوستی ، این زمینی ها ، کاراگاه شمسی و دستیارش مادام، نفس، زیرخاکی و هم گناه از جمله سریال هایی است که ژاله صامتی در آن ایفای نقش کرده است.

ژاله صامتی

ازدواج ژاله صامتی :

همسر ژاله صامتی، آقای ایرج سنجری می باشد. آقای ایرج سنجری قبلا ازدواج کرده بود و از همسر اول خود صاحب یک دختر و یک پسر می باشد که در کانادا زندگی می کنند. این دو زوج سال هاست که با هم ازدواج کردند و صاحب دو دختر به نام های یاس و نیاز هستند.

در گفتگویی خانم ژاله صامتی می گوید : من عاشق دخترهایم هستم و وقتی با هم  هستیم حسابی به ما خوش می گذرد. در واقع ما یک اکیپ زنانه هستیم. (می خندد) سه زن از سه نسل متفاوت ولی با مشترکات بسیار زیاد. من دهه پنجاهی هستم و دختر بزرگم، یاس دهه هفتادی و دختر کوچکم، نیاز دهه هشتادی است. الان روند زندگی به حدی سرعت گرفته است که دو نفر با فاصله سنی هفت، هشت ساله را هم می توان از دو نسل مجزا دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied