شمانیوز
شما نیوز

فروش فوری خودرو

سورپرایز ویژه برای خریداران خودرو ثبت نامی | شروع فروش فوری خودرو

طرح فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو از روز شنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز می شود.

سورپرایز ویژه برای خریداران خودرو ثبت نامی | شروع فروش فوری خودرو

شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

فروش فوق العاده ۵ محصول ام وی ام و چری شرکت مدیران خودرو از روز شنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

به اطلاع متقاضیان می رساند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ شرایط فروش نقدی برای برخی از محصولات شرکت صنایع خودروسازی مدیران از طریق قرعه کشی به شرح ذیل ارائه میگردد.

ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو به آدرس sale.iranecar.com و از طریق قرعه کشی قابل انجام می باشد.

 در این طرح فروش خودروهای X۲۲ MT Sport Luxury با قیمت ۴۸۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، X۲۲ Pro IE Turbo با قیمت ۶۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، X۳۳S AT Excellent Sport با قیمت ۷۲۴ میلیون و سیصد هزار تومان، ARRIZO ۵ Turbo IE با قیمت ۷۶۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان و TIGGO ۷ IE با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان  با موعد تحویل ۳ ماهه به خریداران عرضه خواهد شد.

دومین مرحله از فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران از روز شنبه مورخ ۲۵ تیر ماه آغاز می شود. مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم و ما بعد آن‌ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد می‌توانند واجد شرایط این طرح هستند. بنابر اعلام ایران خودرو در این مرحله ۵ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال،‌ پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف قرمز، تارا اتوماتیک و دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

متقاضیان این مرحله با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com از روز شنبه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

لازم بذکر است خریداران برای ثبت نام محصولات ایران خودرو موارد زیر باید در نظر داشته باشند:

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن نیست.

شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد. بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی است.

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نیست.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند. 

به مناسبت عید سعید غدیرخم انواع شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه متقاضیان عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطابق جداول بخشنامه جدید اعلام می شود.

متقاضیان از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ (به مدت سه روز) می‌توانند با ورود به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند.

ساعت آغاز طرح از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اطلاع رسانی می‌شود.

همچنین فروش فوری ۳ محصول شرکت زامیاد بدون قرعه کشی با موعد تحویل یک ماهه از ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۵ تیر) آغاز می‌شود و ثبت نام از متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه دارد.

در این طرح "نیسان تک‌سوز آپشنال"، "نیسان دوگانه‌سوز آپشنال" و "پادراپلاس بنزینی" باهدف تنظیم و کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار به فروش می‌رسد.

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

همچنین، متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت‌نام ندارند.

در این طرح، موعد تحویل خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان، حداکثر ۳۰ روزه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied