شمانیوز
شما نیوز

احسان علیخانی

ماجرای احسان علیخانی و پریناز ایزدیار | احسان علیخانی پریناز ایزدیاررا با خاک یکسان کرد

صحبت های پریناز ایزدیار درباره نحوه استعدادیابی در برنامه عصر جدید با واکنش تند احسان علیخانی مواجه شد.

ماجرای احسان علیخانی و پریناز ایزدیار |  احسان علیخانی پریناز ایزدیاررا با خاک یکسان کرد

 متولد 15 آبان ماه 1361 در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادر احسان علیخانی پرستار بازنشسته می باشد. اردیبهشت ماه امسال بود که پریناز ایزدیار با انتشار پستی لب به انتقاد از برنامه عصر جدید و نحوه انتخاب استعدادها در این برنامه گشود و با حالتی نقدگونه نحوه انتخاب افراد مستعد این برنامه را زیر سوال برد. احسان علیخانی به این موضوع واکنش نشان داد که در ادامه میخوانید: 

احسان علیخانی روز گذشته در نشستی که با حضور داورهای این برنامه برگزار شد به صحبت های خانم بازیگر واکنش نشان داد.

احسان علیخانی

 

انتقاد جنجالی پریناز ایزدیار از عصر جدید و پاسخ احسان علیخانی

پریناز ایزدیار چند ماه پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرامش به نحوه انتخاب استعدادها در عصر جدید انتقاد کرد .

انتقاد پریناز ایزدیار به عصر جدید

این انتقاد پریناز ایزدیار با واکنش احسان علیخانی که روز گذشته به همراه عوامل عصر جدید برای گفتگو با مردم در واحد صداو سیما حاضر بودند روبرو شد و آقای برنامه ساز پاسخ تندی به خانم بازیگر داد.

پاسخ احسان علیخانی به پریناز ایزدیار

احسان علیخانی در این نشست درباره انتقاد پریناز ایزدیار گفت: بازیگری که نمیخوام اسمشو رو بیارم وسط برنامه عصر جدید یک استوری گذاشت و گفت که این برنامه استعدادیابی عصر جدید چیه ، برنامه استعدادیابی که خانم ها نرقصن و نخونن که استعدادیابی نیست ، من یک لحظه احساس کردم که ایشون از دانمارک با ما صحبت میکنه و خیلی جلوی خودم رو گرفتم که زنگی نزنم و کاری نکنم که بگم بازیگر محترم تلویزیون که چند سالی هم هست که در سینما فعالیت میکنید شما در کجای سینما ، تلویزیون و تئاتر رقصیدی و خوندی که ما ندیدیم، چرا یهو ریست میکنید؟ همه ما یک ملاحظات قانونی ، فرهنگی و عرفی داریم و قبول دارم که در یک سری از حوزه ها محدودیت داریم اما خانم ها در خیلی از حوزه های برنامه ما بودند و اونایی رو هم که نبودند دلیلش را خود شما بهتر از ما میدونید.

عوامل برنامه عصر جدید در واحد صدا و سیما

فینال مسابقه بزرگ عصر جدید با حضور پنج شرکت کننده شب دوشنبه 28 مردادماه همزمان با شب عید سعید غدیر برگزار میشود.

احسان علیخانی

فینالیست های برنامه عصر جدید

پارسا خائف، محمد زارع، فاطمه عبادی، سعید فتحی روشن و دختران نینجا 5 فینالیست عصر جدید هستند که برای کسب جایزه ارزشمند و میلیونی این برنامه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نام :احسان

نام خانوادگی :علیخانی

تاریخ تولد :1361/8/15

محل تولد :تهران

محل سکونت :تهران خیابان هروی

تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

تاهل :مجرد

احسان علیخانی

 

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.  

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied