شمانیوز
شما نیوز

بهرام رادان

خلوت دونفره شیک بهرام رادان و همسرش | درآمد میلیونی همسر بهرام رادان از بلاگری

بهرام رادان و همسرش مینا مختاری، این روزها بیشتر از پیش در لیست سوژه های خاص و با کلاس اینستاگرام قرار گرفته اند.

خلوت دونفره شیک بهرام رادان و همسرش  | درآمد میلیونی همسر بهرام رادان از بلاگری

بهرام رادان بازیگر و سلبریتی مطرح ایرانی است. بهرام رادان متولد سال 1358 است. بهرام رادان در فروردین سال 1401 خبر ازدواج خود را با مینا مختاری ، مدلینگ ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد. بهرام رادان اخیرا در سریال جیران نیز ایفای نقش داشته است. بهرام رادان عکس جدیدی از خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر نقش «ناصرالدین شاه قاجار» در سریال جیران به تازگی به جرگه هنرمندان متاهل سینمای ایران پیوسته است. بازیگر فیلم به یاد ماندنی سنتوری به تازگی عاشقانه ای را در واقعیت رقم زده و سیزدهم فروردین 1401 خبر ازدواجش با مینا مختاری فشن بلاگر و از طراحان لباس شناخته شده در فضای مجازی را رسانه ای کرده است.

عکسی زیبا از خلوت دونفره بهرام رادان و همسرش

مینا مختاری همسر واقعی بازیگر نقش ناصرالدین شاه قاجار به مناسبت تولد بهرام رادان 8 اردیبهشت عکسی زیبا و دو نفره از خلوت خود و همسرش منتشر نمود و نوشت:

ای از خدا رسیده

ای که تمام عشقی…

تولدت هزار بار مبارکمون باشه

بهرام رادان و مینا مختاری

مینا مختاری همسر، بهرام رادان بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که در عرصه مدلینگ و فشن فعالیت داشته و از بزرگترین مزون داران و طراحان لباس در تهران است و یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرام است. مینا مختاری و بهرام رادان با انتشار پستی مشترک در صفحه اینستاگرامشان در 13 فروردین سال 1401 خبر ازدواج خود را علنی نمودند.

بهرام رادان بازیگر معروف سینما و تلویزیون متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است که کارنامه هنری پرباری دارد و در اثرهای شاخصی چون جیران، سنتوری، شورعشق، آواز قو، آشفتگی، آتش‌بس، طلوع تاریک، گاوخونی و... ایفای نقش نموده است.

تصویری تازه از بهرام رادان با همسرش منتشر شده است. گفتنی است که بهرام رادان در تاریخ ۱۳ فرودین ماه ۱۴۰۱ با انتشار یک پست در صفحه اش در اینستاگرام خبر ازدواج خود با مینا مختاری از طراحان لباس را داد.

بهرام رادان فرزند آخر و دارای دو خواهر و یک برادر است.

بهرام رادان بعد از خدمت سربازی که مشغول گشتن بین آگهی های روزنامه برای یافتن شغل مناسب بود، نظرش به آگهی کلاس های بازیگری هیوا جلب شد و در این کلاس ها شرکت کرد. سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق به او پیشنهاد شد و او اولین بار سال 1379 در 21 سالگی جلوی دوربین رفت و یکی از نقش های اصلی را ایفا نمود.

او در دومین حضور موفق خود در سینما برای بازی در فیلم آواز قو جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

بهرام رادان

بهرام رادان با بازی در فیلم شمعی در باد به شهرت رسید اما اوج شهرت او به بازی در فیلم سنتوری در نقش علی سنتوری مربوط می شود که مسیر هنری اش را تغییر داد.

او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد:شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد:آواز قو. رادان سپس موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد نیز شد که با انتقاداتی از سوی برخی محافل سینمایی روبرو شد.

بهرام رادان پس از بازی در فیلم های شورعشق و آواز قو در سال ۱۳۷۹ در فیلم سینمای آبی به کارگردانی حمید لبخنده به ایفای نقش پرداخت. داستان آن این است که دختری به نام مهتاب (هدیه تهرانی) با جوانی به نام ارسطو (بهرام رادان) به عمد تصادف می کند و همین تصادف باعث آشنایی و درگیری آنها باهم می شود.

بهرام رادان در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم سینمایی گاو خونی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی معلم بر اساس گاوخونی (رمان) نوشته جعفر مدرس صادقی موفق به کسب تندیس حافظ شد.

 گاوخونی داستان کابوس های جوانی را حکایت می کند که خاطرات پدر مرده اش، شهر زادگاهش یعنی اصفهان و رودخانه زاینده رود او را به مرز پریشانی می رساند.

بهرام رادان

فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال ۱۳۸۲ است. بهرام رادان برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شد.  این فیلم داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می آیند. این روز تعطیل اما برای آنها حوادثی تازه در پی دارد و آنها را به نگاهی دیگر می رسان

فیلم سربازهای جمعه در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۲) در بخش بهترین بازیگر نقش دوم زن (مریلا زارعی) سیمرغ بلورین مسابقات را کسب کرده است.همچنین این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر نقش دوم مرد (بیژن امکانیان) و بهترین صدابرداری (اسحاق خانزادی) نیز کاندیدا مسابقات بوده است.

هرام رادان به تازگی در فیلم سینمایی آتش بس ۲ که ادامه فیلم آتش بس میباشد در کنار میترا حجار به ایفای نقش پرداخت این فیلم همانند سری نخست آن با استقبال خوبی رو برو شد و فروشی میلیاردی داشت.

اوج شهرت با سنتوری

اوج شهرت و افتخار این بازیگر که مسیر هنری اش را تغییر داد بازی در فیلم «سنتوری» به کارگردانی داریوش مهرجویی سال 1385 و در نقش علی سنتوری بود.

او برای بازی در این فیلم موفق به کسب دومین سیمرغ خود بعنوان بهترین بازیگر مرد شد.

دوره در کانادا

در سال 91 بعد از حضور در فیلم »پل چوبی: کنار بازیگرانی چون مهران مدیری ، هدیه تهرانی و مهناز افشار مدتی به کانادا رفت و دوره شش ماهه اکتینگ را گذراند.

سپس با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر آشنا شد و در نهایت یک فیلم مستند به نام «رویای شهرت» را کارگردانی کرد و در سال 92 به کشور بازگشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied