شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

سیل یزد را فرا گرفت | آژیر خطر در کشور به صدا در آمد

در پی بارش باران شدید و جاری شدن سیل، مسیر محور بافق -سبزدشت مسدود شد.

سیل یزد را فرا گرفت | آژیر خطر در کشور به صدا در آمد

به گزارش شمانیوز بارش ها درمحور بافق، کوشک و  سبزدشت آب چندین خودرو را با خود برد که سرنشین یکی از این خودرو‌ها با کمک امداد گران نجات یافت و هم اکنون در حال کمک رسانی است.

 

 

 

۱۸ استان کشور درگیر سیل

پیرحسین کولیوند اظهار کرد: طبق پیش بینی هواشناسی و گزارش‌های ارسالی از سراسر کشور، ۱۸ استان درگیر سیلاب هستند.

وی افزود: استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، سمنان، البرز، قزوین، قم، تهران، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی، هرمزگان و خوزستان، استان‌های متأثر از سیلاب هستند و خدمات هلال احمر برای مقابله با سیلاب و کمک به هموطنان بدون وقفه در حال انجام است.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تا این لحظه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در استان‌های مختلف خدمات گوناگونی از جمله امدادرسانی، اسکان و تغذیه اضطراری در مناطق سیل‌زده برای هموطنان انجام دادند و این خدمات ادامه خواهد شد و تمام نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در آماده‌باش کامل هستند.

کولیوند در توصیه به مردم اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی وقوع بارش‌های رگباری تا روز دوشنبه، ۱۰ مردادماه، از تمام هموطنان درخواست داریم تا از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های سیل و همچنین حضور در نقاط کوهستانی پرهیز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied