شمانیوز
شما نیوز

بازیگران

بازیگران زن و مرد ایرانی که از هم جدا شده‌اند| بازیگرانی که زندگی آنان دوام چندانی نداشت

چندین سال است که از طلاق رامبد جوان و سحردولتشاهی گذشته است ، اکنون در این مقاله به طلاق چند بازیگر مشهور ایرانی اشاره می کنیم .

بازیگران زن و مرد ایرانی که از هم جدا شده‌اند| بازیگرانی که زندگی آنان دوام چندانی نداشت

ازدواج و طلاق بازیگران و هنرمندان یک کشور از جمله حاشیه‌هایی است که همواره مورد توجه مردم،  بازیگران بالاخص هواداران آن‌ها قرار می‌گیرد. در این بخش مختصری راجع به بازیگران و چهره های معروف ایران و ازدواج‌های نافرجام آن‌ها می‌خوانید. در ادامه زندگی و جدای برخی بازیگران را می خوانید: 

بازیگران

سحر دولتشاهی متولد مهر ۱۳۵۸و بازیگر است،سحر دولتشاهی در بیش از ۳۰ فیلم و سریال ایرانی نقش داشته‌است،سحر دولتشاهی نخستین کار حرفه‌ای اش، در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود، سحر دولتشاهی نخستین نقش سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴، در فیلم چهارشنبه‌سوری از اصغر فرهادی بود. سحر دولتشاهی با بسیاری از کارگردان‌های سرشناس ایرانی همکاری داشته و در سریال‌هایی همچون کتاب‌فروشی هدهد ، مسافران ، نابرده رنج ، توطئه فامیلی ایفای نقش کرده‌است.

خبرهای مرتبط با ازدواج و طلاق بازیگران و سلبریتی‌های ایران نیز از جمله حاشیه‌هایی است که بین مردم و مخصوصا هواداران آن‌ها طرفداران زیادی دارد.

بازیگران

رامبد جوان در سال ۸۳ با ماندانا روحی ازدواج کرد. جالب است بدانید که صیغه عقد آن‌ها را سید محمد خاتمی، رییس جمهور پیشین کشورمان جاری ساخت. رامبد و ماندانا چهار سال بعد کارشان به جدایی کشید و رامبد بلافاصله پس از جدایی از همسرش با سحر دولتشاهی، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. از لحاظ سنی، رامبد هشت سال از سحر بزرگتر بود. یک‌سال پس از ازدواجشان، سحر دولتشاهی در سریال “مسافران” که کارگردانی آن را همسرش بر عهده داشت بازی کرد و این سریال نیز در آن زمان بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. با این وجود طولی نکشید که این زوج هنرمند تصمیم به طلاق گرفتند و پس از ۶ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

رامبد جوان پس از دومین شکست خود در زندگی مشترک دو سالی را مجرد ماند و در همین زمان بود که برنامه پرطرفدار خندوانه را اجرا می‌کرد. او سرانجام در سال ۹۵ با نگار جواهریان، دیگر بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. مراسم ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان در کشور یونان برگزار شد. بر خلاف رامبد، سحر دولتشاهی تا به امروز ازدواج نکرده و از ازدواج ماندانا روحی نیز خبری در دست نیست.

بازیگران

رامبد و نگار زندگی نسبتا آرام و کم حاشیه‌ای را دنبال می‌کردند تا اینکه در خردادماه سال ۹۸، خبر سفر این دو به کانادا برای به دنیا آوردن فرزندشان، فضای رسانه‌ای کشور را تحت‌الشعاع قرار داد و این زوج هنرمند را وارد حاشیه کرد (حمله 20:30 به کانادا رفتن رامبد و نگار). منتقدان رامبد به صحبت‌های میهن‌پرستانه وی در برنامه خندوانه اشاره کردند و اقدام او برای تولد فرزندش در کانادا به‌منظور گرفتن تابعیت این کشور را مصداق بارز دورویی و ریا عنوان نمودند. این در حالی است که طرفداران رامبد به حق آزاد او برای گرفتن تصمیم برای زندگی‌اش تاکید داشتند و از وی دفاع کردند (رامبد جوان؛ دورویی یا آزادی؟). با وجود تمام این حاشیه‌ها دختر رامبد جوان، نوردخت، در اواخر تیرماه سال ۹۸ در کشور کانادا به دنیا آمد و هجمه‌ها علیه رامبد جوان و همسرش اندکی فروکش کرد (بچه رامبد و نگار در کانادا به دنیا آمد).

بازیگران

لادن طباطبایی تا کنون دوبار ازدواج کرده و طلاق گرفته است. او بار اول و در سن هجده سالگی با پسر عمه خود ازدواج کرد و از او صاحب پسری به اسم شاهین شد. او پس از چند سال از همسرش جدا شد و با سعید تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نمود و از وی صاحب دختری به نام سها گردید. لادن چندی بعد از همسر دوم خود نیز طلاق گرفت و در سال ۹۱ به همراه دخترش به آمریکا رفت. او سال‌هاست که با سها در آمریکا زندگی می‌کند و مراحل درمان دخترش را که مبتلا به اتیسم است در این کشور ادامه می‌دهد.

بازیگران

هدایت هاشمی و نگار عابدی، دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران سال‌ها قبل با یکدیگر ازدواج کردند و دختری به نام “اِما” ثمره عشقشان شد. با این وجود تولد اولین فرزندشان نتوانست موجب تحکیم پایه‌های زندگی‌شان شود و پیش از رفتن “اِما” به مدرسه، کارشان به جدایی کشید. هدایت هاشمی پس از نگار عابدی با مهشید ناصری ازدواج کرد و از او صاحب فرزند دیگری به نام “جانا” شد. نگار عابدی نیز تا به امروز ازدواج نکرده و با دخترش “اِما” زندگی می‌کند.

بازیگران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied