شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه

فال روزانه دوشنبه 10 مرداد 1401 | فال حافظ

فال روزانه دوشنبه 10 مرداد 1401 را در ادامه ببینید.

فال روزانه دوشنبه 10 مرداد 1401 | فال حافظ

فال روزانه ۱۴۰۱.۰۵.۰۹‍ | چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید سال متفاوتی است. در این سال اتفاقهای هیجان‌انگیزی در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاقها درهای جدیدی در زندگیتان باز می‌کند و با فرصت‌های تازه‌ای روبه‌رو خواهید شد. از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و به فکر شکار موقعیت‌های جدید باشید. اَمرداد و شهریور آرامی را آغاز خواهید کرد. این ماه‌ها را به برنامه‌ریزی برای آینده اختصاص دهید و نظم‌و‌ترتیب بهتری به زندگیتان بدهید. به آذر که رسیدید با گرفتاری مالی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. با این حال پولی که قرض می‌گیرید را در اولین فرصت پرداخت کنید. بهمن امسال از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. در فروردین سال آینده فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. راهی سفر شوید و مسافرتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. اردیبهشت سال آینده زمان حساسی برای شماست. در این ماه کار و زندگیتان رونق پیدا می‌کند. از این شرایط بهره بگیرید و دامنه موفقیتهایتان را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با جدیت دنبال کنید تا با دستاوردهای چشمگیر به پایان برسد. در این سال به گونه‌‌ای رفتار کنید تا به یکی از بهترین سالهای زندگیتان تبدیل شود.

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

سردرگم هستید و احساس می‌کنید اختیار زندگی از دست شما خارج شده است. کمی به خودتان استراحت دهید و با کسب انرژی لازم، سکان زندگی را به دست بگیرید. انسان زودرنجی هستید و از اتفاق‌های پیش‌پاافتاده بیش‌از‌حد عصبانی می‌شوید. قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، زودرنجی را کنار بگذارید و به جای ناراحتی، چاره‌ای برای اتفاقهای ناخوشایند پیدا کنید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که فرشته‌ای تمام‌عیار است. رویکردی صبورانه به زندگی در پیش بگیرید و کارها را با آرامش بیشتری انجام دهید. به‌خاطر داشته باشید عجله در انجام کارها چیزی به‌غیر از پشیمانی به‌دنبال ندارد.

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

روز را سرشار از اعتماد‌به‌نفس آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که هیچ مانعی سد راه شما نخواهد شد، این احساس را به فال نیک بگیرید و مشکلات امروز را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید.  خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید.   فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با همسر یا عشق ‌زندگیتان درمیان گذاشته، به همین دلیل امروز عشق‌ زندگیتان رفتار خوبی با شما نخواهد داشت. دراولین فرصت این فرد را پیدا کنید و دلیل صحبت‌هایش را جویا شوید. دوستان و آشنایان درک کاملی از شما ندارند و این وضعیت شما را در موقعیت بدی قرار داده است. 

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه تن به کار بدهید. زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. با انجام کارهای خلاقانه، روحیه و انرژی از دست‌ رفته‌تان را بازیابی کنید. برای حل مشکلات مالی خود از اعضای خانواده کمک بگیرید.   حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطرافتان باشید. در غیر این صورت با اتفاق ناگواری روبرو خواهید شد و روزتان خراب می‌شود. توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با تکیه بر مهارتهایی که دارید، موفقیتهای بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. اجازه ندهید عشق و محبت میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان فروکش کند.  

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالیتان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد.  فردی با شما سربه‌سر می‌گذارد تا اعصابتان را به هم بریزد. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده اعصاب خود را حفظ کنید. انسان‌خنده‌رویی نیستید و کسی تاکنون لبخند شما را ندیده‌ا‌ست، این روحیه شما را به فرد بداخلاق و کج‌خلقی تبدیل کرده و کسی تمایل رابطه با شما را ندارد. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و با معجزه خنده و خوش‌رویی آشنا شوید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید اختیار زمان از دست شما خارج شود و با برنامه‌ریزی و نظم، سکان زندگی خود را در اختیار بگیرید.

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است.  بعدازظهر امروز فرصتی فراهم می‌شود تا به همراه دوستان یا اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقیتان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملا مشغول می‌کند. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. غمی به جانتان نشسته و حسابی ناراحت هستید، اجازه ندهید غصه‌ها شما را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار دهد و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید.

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

اجازه ندهید اتفاق‌های منفی و ناراحت‌کننده روزتان را خراب کند. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید.  علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.  امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

تفریحی سرگرم‌کننده پیش روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید.  دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید.  به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند. زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم‌کننده،‌ روحیه خود را بهبود بخشید.

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است. انسان پرحرفی هستید و لحظه‌ای از صحبت و گفتگو با اطرافیان دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کرده و از پرحرفی شما گریزان هستند. ادامه وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که پرحرفی را کنار بگذارید و با صحبت‌های سنجیده و معقول، محبت اطرافیان را بدست آورید. 

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین دی

یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیندازد. اجازه ندهید این فرد به هدف خود برسد و به ایشان متذکر شوید مسئولیت اشتباه‌های خود را بر عهده بگیرد. نگرانی به جان شما افتاده و مضطرب هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و پس از گذشت مدتی، آرامش جای اضطراب را در دل شما پر خواهد کرد. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. انسان جاه‌طلبی هستید و به کم قانع نمی‌شوید، اگر مواظب این روحیه نباشید در آینده کار دست‌تان می‌دهد. شادیهای خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.  فرصتی پیش می‌آید تا دمی در کنار دوستان قدیمی بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان خود ثابت نمایید که از هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید. بلندپروازی را کنار بگذارید و فراموش نکنید راه آرامش و رضایت در زندگی با میانه‌روی باز می‌شود.

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید. بیماری را دست‌کم نگیرید و در اولین فرصت با پزشک متخصص مشورت کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شما است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان شروع می‌شود.  تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و به انجام تفریح و سرگرمی جدیدی مشغول شوید.  احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

 

فال روزانه ۹‍ مرداد ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد. غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و به‌رغم اینکه این رابطه آبروی شما را به خطر انداخته است، نمی‌خواهید به این رابطه خاتمه دهید. چنین رویکردی اصلا به صلاح شما نیست و قبل از اینکه آبرو و اعتبارتان به باد فنا برود، تکلیف این رابطه پنهانی را روشن کنید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیافتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. کار مهمی را امروز باید انجام دهید، در انجام این کار کوتاهی نکنید و مطمئن باشید که در آینده فایده‌های زیادی از این کار به شما می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied